حجت‌الاسلام رئیسی پس از ضبط برنامه رادیویی:

به‌ جای رفع مشکلات «مسکن مهر» اصل کار تعطیل شد

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری بر استفاده از همه ظرفیت‌های سیاسی فارغ از جناح‌بند‌ی‌های کنونی در دولت کار و کرامت تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۰۳۶
به‌ جای رفع مشکلات «مسکن مهر» اصل کار تعطیل شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، پس از ضبط برنامه تبلیغاتی در رادیو در جمع خبرنگاران صنعت مسکن را از زمینه‌های مطلوب اشتغالزایی دانست و گفت: همگان معتقدند در این عرصه به‌طور مستقیم و غیرمستقیم می‌توانیم مشاغل زیادی ایجاد کنیم، همچنان که وقتی مسکن مهر در دولت قبل ایجاد شد، گرچه مشکلاتی داشت، اما به‌جای رفع آن، اصل کار برای مدتی تعطیل شد و نتیجه آنکه، متقاضیان مسکن با دیده حسرت می‌پرسند؛ آیا ممکن است در این خانه‌ها سکونت یابند؟

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: من در مدت کوتاه حضورم در آستان قدس رضوی(ع) در این زمینه تجربه دارم، به‌نحوی که در طرح زائرشهری ساخت مجموعه مسکن برای جوانان را اجرا کردیم و به‌محض آغاز آن بسیاری از مشاغل در مشهد مقدس و بسیاری از مناطق کشور فعال شد.

حجت‌الاسلام رئیسی اضافه کرد: رونق حوزه مسکن هم زمینه خانه‌دار شدن مردم را فراهم می‌کند و هم بسیاری مشاغل را به‌طور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد، زیرا هزاران شغل مرتبط با این حوزه می‌تواند فعال شود.

وی گفت: برنامه ششم توسعه دولت را مکلف کرده است که بیکاری را به 8 درصد کاهش دهد؛ برای این کار چگونه ممکن است مشاغل میلیونی در کشور ایجاد نکرد؟ حتماً باید این کار انجام شود و اینکه آیا این کار قابل تحقق است؟ بله، قابل تحقق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها