مراسم آشتی کنان 2 دوست در بزم شبانه منجر به درگیری خونینی شد و پسر جوانی به قتل رسید.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۲۷
قتل دوست در مراسم آشتی کنان  + عکس بازسازی صحنه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رکنا، شامگاه 21 اسفند سال گذشته درگیری خونینی در یک تعمیرگاه در منطقه مسعودیه به بازپرس کشیک قتل پایتخت و تیم جنایی اعلام شد.

تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس مرشدلو از شعبه هفتم دادسرای امور جنایی در صحنه جرم حاضر شدند و در جریان یک جنایت مستانه قرار گرفتند.

در این مرحله ماموران پی بردند این درگیری مرگبار بین چند جوان که با هم دوست هستند رخ داده و تجسس های فنی برای دستگیری عاملان جنایت و همدستانش کلید زده شد و کارآگاهان روز 23 اسفند موفق به دستگیری متهمان اصلی پرونده شدند.

جمال 25 ساله ابتدا سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما وقتی دید دوستانش وی را عامل جنایت معرفی کرده اند لب به اعتراف گشود.

قاتل جوان گفت: با مقتول دوست و همکار بودیم ولی مدتی بود که به خاطر یک مسئله کوچک با هم اختلاف پیدا کرده بودیم تا اینکه شب حادثه دوستانمان بزم شبانه ای را درمغازه به پا کردند تا من و مقتول با هم آشتی کنیم.

وی افزود: به خاطر صرف مشروبات الکلی وضعیت خوبی نداشتم و همگی از خود بی خود بودیم که مقتول و یکی از دوستانمان قصد داشتند به بالای پشت بام مغازه بروند و کبوتر هوا کنند که یکی از دوستانمان یک شوخی لفظی کرد و در ادامه مقتول زیر بساطی که برای خوردن مشروبات الکلی چیده بودیم زد و درگیری ما شروع شد.

جمال ادامه داد: او را روی کارتن های داخل تعمیرگاه هل دادم و زمانیکه از روی زمین بلند شد چاقویی را از جیبش بیرون کشید و من نیز دست به چاقو شدم.

عامل جنایت گفت: مقتول نیز چاقو به دست داشت که در این لحظه یکی از دوستانمان در میان ما قرار گرفت و با میانجیگری ما را از هم جدا کرد و برای پایان دادن به درگیری بین ما ایستاد.

من چپ دست هستم اما چون دید خوبی به مقتول نداشتم چاقو را به دست راستم گرفتم و قصد داشتم یک ضربه به صورت مقتول بزنم که چاقو به گردنش خورد و راهی جز فرار نداشتم.

در ادامه یکی دیگر از افرادی که در این درگیری مرگبار حضور داشت گفت: من قصد جدا کردن آنها را داشتم که دیدم چاقو به گردن علی خورد و جمال فرار کرد.

وی افزود: دست روی گردن علی گذاشتم تا مانع خونریزی اش شوم اما بی فایده بود و در حالیکه علی با مرگ بی جان بود او را به پایین مغازه آوردم که دیگر تمام کرده بود.

بنا به این گزارش، عامل جنایت و دیگر متهمان پرونده در آخرین روزهای فروردین ماه امسال پیش روی بازپرس مرشدلو و ماموران پلیس آگاهی تهران صحنه قتل را بازسازی کردند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بینام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
هرگز نه به دوستان وهمكاران مهمانی داده ام ونه دعوت انان رابرای میهما نی پذیرفته ام.
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
۰
۰
افرین بر تو بینام.خیلی بدبختی تو این جامعه زیاد شده.

نیازمندی ها