تصمیم بزرگ آرش آقای گل استقلال

برهانی سرانجام کفش‌هایش را آویخت

مهاجم سابق استقلال برای همیشه کفش‌هایش را آویخت. آرش برهانی، مهاجم سابق استقلال که در نیم‌فصل اول در تیم پیکان عضویت داشت، بعد از جدایی از این تیم به دنبال حضور در باشگاه‌های خارج از ایران بود، اما به دلایلی منصرف شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۶

حالا بعد از گذشت مدتی، برهانی تصمیمش را برای خداحافظی گرفته و برای همیشه کفش‌هایش را می‌آویزد. برهانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود و در ابتدای فصل با نظر منصوریان از این تیم جدا شد. شایعات زیادی مبنی بر حضور این بازیکن در تیم‌های دسته اولی و لیگ برتری شنیده می‌شد، اما او آخر تصمیم گرفت با این شکل کفش‌هایش را برای همیشه بیاویزد و در 34 سالگی خداحافظی زودهنگامی با فوتبال داشته باشد. برهانی از سال 81 تا 85 عضو تیم پاس بود و یک عنوان قهرمانی هم با این تیم در لیگ برتر کسب کرد. سپس او از سال 85 راهی استقلال شد و به مدت 10 سال، پیراهن تیم آبی‌پوش پایتخت را پوشید. البته در این میان، برهانی مدت‌کوتاهی را هم در النصر امارات بازی کرد. آقای گل استقلالی‌ها 228 بازی برای این تیم انجام داد و 109 گل به ثمر رساند. برهانی همچنین سابقه حضور در تیم ملی را دارد. او در مجموع 37 بازی ملی و 10 گل در کارنامه خود دارد، گرچه به نظر می‌رسد نتوانست به حقش در تیم ملی برسد. جالب این که چند روز قبل، رضا عنایتی هم تصمیم به خداحافظی گرفت و با هواداران استقلال وداع کرد. حالا باید دید، باشگاه استقلال برای برهانی هم برنامه ویژه‌ای دارد یا خیر.

بیانیه خداحافظی

آرش برهانی در بیانیه خداحافطی‌اش نوشت: هواداران استقلال و فوتبال ایران چنان عزتی برای من ساخته اند که کلمه‌ای نمی‌توانم برای آنها بیابم که در بیانیه خداحافظی قرار دهم، دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از ته دل می‌گویم همه آنها را دوست دارم. قصور و کاستی‌ها را با آن دل پر مهر و محبت همیشگیتان به من ببخشایید. در این لحظه که از شما خداحافظی می‌کنم آسوده خاطرم که تمام سعی و تلاش خودم و برای خوشحال کردن و سربلندی تیم خودم انجام دادم. این افتخار که برای دو تیم ستاره‌دار (به واسطه‌ قهرمانی در آسیا) بازی کردم برایم تا همیشه خواهد ماند. یک قهرمانی با پاس دوست‌داشتنی و چهار قهرمانی با استقلال دو ستاره کبیر، محبتِ شما عزیزان و کلی خاطرات خوش تمام سرمایه من در این چند سال حضورم بود. هر آمدنی رفتنی هم دارد، با این وجود فکرش را نمی‌کردم که این گونه از استقلال و فوتبال خداحافظی کنم، هر چند این روزها این جور رفتن‌ها باب شده اما دوست داشتم با پیراهن پرافتخار استقلال از فوتبال کنار بروم و حالا همین جا از هواداران خداحافظی می‌کنم، تنها در گوشه‌ای از ایران با قلبی آبی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها