تیم والیبال زیر 23 سال بانوان ایران در آخرین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود در اسلوونی موفق به شکست تیم باشگاهی نووا بانک شد.
کد خبر: ۱۰۲۱۴۳۰

علی اشکانی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره عبدولی گفته است: درصورتی که عبدولی تا زمان رقابت‌های قهرمانی آسیا در هند به شرایط مناسب برسد در این مسابقات شرکت می‌کند و در غیر این صورت پژمان پشتام به رقابت‌ها معرفی می‌شود.

امید احمدی‌صفا در 49 کیلوگرم، شاهین موسوی در 75 کیلوگرم، سالار غلامی در 91 کیلوگرم و رضا مرادخانی در 91+ کیلوگرم نفرات تیم بوکس ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی هستند.

تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌ملی اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برای شرکت در تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، راهی قزاقستان شدند.

عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو که والیبالیست بود، فعالیتش را در رشته دوومیدانی آغاز کرد.

محمدعلی پردل، نماینده بیلیارد ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی ناین بال برابر نماینده لبنان باخت و به مقام سوم مشترک این بازی‌ها رسید.

تیم بسکتبال نوجوانان ایران در ادامه رقابت‌های غرب آسیا در تهران فردا برابر تیم نوجوانان عراق بازی می‌کند.این بازی ساعت 18 در سالن آزادی آغاز می‌شود.

در مسابقات قهرمانی دوومیدانی نوجوانان ایران، محمدرضا دهقانی از رنجان با ثبت زمان 48:89 ثانیه در ماده 400 متر، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی کنیا را به دست آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها