از آنجایی که قائم مقام بانک مرکزی از تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در کاسپین تا امروز (۳۰ فروردین) خبر داده بود جمع زیادی از سپرده‌گذاران کاسپین با تجمع مقابل بانک مرکزی منتظر اعلام برنامه‌های این بانک برای بازگرداندن سپرده‌هایشان شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۷۱
تجمع سپرده‌گذاران کاسپین در مقابل بانک مرکزی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، بحران ایجاد شده برای موسسه مالی کاسپین و سپرده گذاران آن درحالی پنجمین ماه خود را سپری می کند که مسئولان بانک مرکزی وعده حل مشکلات تا خردادماه و تعیین تکلیف تعاونی های ادغامی در این موسسه تا امروز (30 فروردین) را به مردم داده اند.

از آنجایی که طبق اعلام اکبر کمیجانی قائم مقام بانک مرکزی، تکلیف تعاونی های ادغامی در موسسه اعتباری کاسپین تا امروز باید مشخص شده باشد، جمع زیادی از سپرده گذاران این موسسه برای دریافت خبر خوش راهی میرداماد شدند تا شاید قفل سکوت ساکنان برج میرداماد بشکند و خبرهای خوب به گوششان برسد.

تجمع کنندگان مقابل ساختمان بانک مرکزی در میردادماد با سر دادن شعار هایی همچون : ای رهبر آزاده حمایت حمایت ؛ سیف بیا جواب بده جواب رهبر رو بده ؛ سرمایه های مردم آزاد باید گردد ؛ بانک مرکزی حمایت حمایت ؛ با یک خط اعتباری مشکل مردم حل میشه؛ خواستار تعیین تکلیف قطعی و نهایی از سوی بانک مرکزی بعنوان متولی نظام پولی و بانکی جهت حل این بحران و سوء مدیریت چند ماهه در این موسسه شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
۰
۰
بانك مركزی ازكجااین پول وبیاره؟

نیازمندی ها