رضا کیانیان در اختتامیه جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت که دیشب برگزار شد اظهار کرد: همیشه تلاش کرده ام برای تشویق مردم کار نکنم و کار کرده ام تا خودم از خودم راضی باشم چرا که اگر کسی از کار خود راضی باشد قطعا خدا نیز از او راضی است.
کد خبر: ۱۰۲۰۷۴۵
پاسخ مبهم وزیر بهداشت درباره پرونده کیارستمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، وی خطاب به دانشجویان رشته های علوم پزشکی گفت: اطلاعات علوم پزشکی را در حال حاضر و در عصر اطلاعات می توان در همه شبکه های اجتماعی پیدا کرد اما زمانی این اطلاعات ارزشمند می شود که با خلاقیت همراه باشد و قطعا شما که با هنر آغشته شده اید این خلاقیت را ایجاد خواهید کرد.

کیانیان در ادامه این مراسم خطاب به وزیر بهداشت با بیان اینکه در ایران پزشکان بزرگ و مطرحی در سطح دنیا وجود دارند و سینما گران مطرح در سطح دنیا نیز وجود دارند گفت: کیارستمی به تنهایی در برابر سینمای آمریکا ایستاده بود و تا زمانیکه زنده بود توان مقابله با او را نداشتند.

وی تاکید کرد: تا زمانیکه کیارستمی زنده بود قدر او را ندانستند در حالیکه سینمای آمریکا یک طرف بود و کیارستمی در طرف دیگر با آن برابری می کرد و در حال حاضر از وزیر بهداشت می‌خواهم پاسخ دهد سرنوشت پرونده عباس کیارستمی چه شد.

در ادامه این مراسم دکتر هاشمی وزیر بهداشت در پاسخ به پرسش رضا کیانیان اظهار کرد: در خصوص عباس کیارستمی غصه ای در دل همه ما هست و در رابطه با اینکه چه اتفاقی افتاد در یک جمله نمی شود به آن پاسخ داد.

وزیر بهداشت گفت: برای پاسخ به این سوال که چرا پرونده مرحوم کیارستمی تا کنون اعلام نشده باید به تمام پرونده های بلاتکلیفی که تا کنون اعلام رای نشده نگاه کنیم و در این رابطه هیچ چیز بهتر از راستی و درستی نیست.

وی ادامه داد: اگرچه من هم اکنون مسئولم و باید پاسخگو باشم می خواهم بپرسم تکلیف پرونده آقای کیارستمی چه شد و چرا در قوانینی که داریم اینقدر ناتوان هستیم و در یک سلسله باطلی گرفتار می شویم.

هاشمی افزود:که در پرونده کیارستمی نیز مانند پرونده کوی دانشگاه و کهریزک این سوال مطرح است که نتیجه ی رسیدگی به این پرونده چه شد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها