دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: من پوششی نیستم و بنا دارم تا آخر بایستم، اما اگر متوجه شوم مردم اقبال به من ندارند، تصمیم مقتضی را خواهم گرفت.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۵۴
کواکبیان: تا آخر می‌مانم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری عصر امروز (جمعه 25 فروردین) پس از ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یکی از اهدافم این است که بتوانم به اندازه ظرفیتم در افزایش مشارکت مردم تلاش کنم.

وی با بیان اینکه اولین اصلاح‌طلبم که در عرصه انتخابات این دوره شرکت می‌کنم، ادامه داد: در تبیین هر چه بیشتر گفتمان اصلاح‌طلبی تلاش می‌کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفتمان دولت یازدهم اصلاح‌طلبانه نیست و رئیس دولت یازدهم بارها گفته اصلاح‌طلب نیست.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: یکی از اهدافم این است که به مردم‌سالاری در عرصه‌های مختلف به خصوص بحث تحزب در کشور کمک کنیم.

کواکبیان با اشاره به ثبت‌نام خود در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: در کنگره پانزدهم در چندین جلسه من را متقاعد کردند تا حضور داشته باشم و وقتی دیدم رئیس دولت دهم حاضر شد انگیزه بنده قوی‌تر شد و از پریروز انگیزه‌ام قوی‌تر شد.

وی با بیان اینکه ما در مجلس هشتم، دولت دهم را شناختیم، اظهار داشت: در آن زمان بحث خانه‌نشینی و بحث تعیین معاون اول و مسائل دیگر سرپیچی از فرمان رهبری بود، اما برخی ما را بی‌بصیرت می‌دانستند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری افزود: دولت یازدهم برنامه محور است، اما در طول نگارش برنامه ششم فهمیدیم که سه درصد برنامه‌ها اجرا می‌شود.

کواکبیان با تاکید بر اینکه می‌خواهم اولین رئیس‌جمهوری باشم که همه برنامه‌ها را اجرا کنم، گفت: سعی خواهم کرد امید مردم به آینده کشور و آینده‌ای شکوفا و پیشرفته که در چشم‌انداز بیست ساله آمده را تقویت کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در کابینه بنده وزیر بالای 55 سال نیست.

وی با اعلام اینکه نام دولت من، دولت اخلاق است، ادامه داد: علامت اختصاری اخلاق هم یعنی اقتصاد، خدمت به مردم، لیاقت‌سالاری، اعتمادسازی، قانون‌مداری است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اولین و مهمترین کار من مبارزه با فساد و اصلاحات همه‌جانبه، مدیریت انقلابی و اقتدار برای ایران است، گفت: اگر میرسلیم تایید شود، من هم تایید می‌شوم، چون من هم کاندیدای حزبی هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها