عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

نجومی بگیرها همچنان نجومی حقوق می‌گیرند!

حواشی سومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۸۹۰۳
داوطلبی با شعار"هر دلار یک ریال" آمد!/ نامزد بدون شناسنامه: برای ثبت نام نیازی به شناسنامه نیست، قانون را بخوانید! +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری ها، سومین روز از ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز خالی از حواشی نبود.

دقایقی پیش یکی از ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که 25 سال سن داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وقتی که دیدم با درس خواندن بیکارتر شدم، تصمیم گرفتم در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم!

وی با بیان اینکه هیچ اطلاعاتی از هیات دولت و تعداد اعضای آن ندارم، عنوان کرد: در 4 سال اول فقط می خواهم تجربه کسب کنم و برای 4 سال دوم ریاست جمهوری ام برنامه های بیشتری نسبت به دوره اول دارم.

شعار من هر دلار یک ریال است

یکی از کاندیداهای 40 ساله دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در صورت انتخاب توسط مردم، از افراد متخصص در کابینه ام استفاده می کنم؛ طیب نیا جایی در کابینه من ندارد؛ شعار من هر دلار یک ریال است؛ احساس می کنم که صد در صد رییس جمهور دوازدهم من هستم.

شعار من شفاف سازی است

یکی از ثبت نام کنندگان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که 60 سال داشت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شعار انتخاباتی من شفاف سازی است و اگر تایید صلاحیت بشوم برنامه هایم را اعلام می کنم و اطمینان دارم که رای می آورم.



وی همچنین گفت: در صورت انتخاب، هیچ یک از وزرای دولت فعلی را نگه نمی دارم.

داوطلبی که زمانی خوشگل بود

یکی از داوطلبان ثبت نام کننده در انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به ابراز احساسات برخی از خبرنگاران حاضر در ستاد وزارت کشور گفت: در زمان جوانی خیلی خوشگل بودم.



وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا شعار خاصی برای کاندیداتوری خود انتخاب کرده اید، گفت: شعار؟ نه شعاری ندارم.

سرقت شناسنامه یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری

یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در پاسخ به این سوال خبرنگاران که چرا شناسنامه تان را به همراه نیاورده اید، گفت: شناسنامه ام را دزد برده است؛ برای ثبت نام نیازی به شناسنامه نیست؛ قانون را مطالعه کنید.

دست کشورم را از اجانب کوتاه کنم

یکی از داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات وزارت کشور و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دست کشورم را از اجانب کوتاه کنم.



وی در پاسخ به سوالی در خصوص کابینه احتمالی خود گفت: در این زمینه از مشاوران تخصصی بهره می گیرم؛ تا کنون در این زمینه فکری نکردم.

یک دانش آموز دیگر هم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شد

حسین امیدی دانش آموز مقطع دبیرستان با 18سال و فرزند یکی از جانبازان جنگ تحمیلی با حضور در وزارت کشور ثبت نام کرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور چند وقت اخیر به خانه ما آمده بود،گفت : آقای روحانی در آن روز قول های داد که تاکنون عملی نشده است؛ آیا حق یک جانباز 70درصدی که دو دست خود را فدا این انقلاب کرده این است که امروز 3 میلیون اجاره پرداخت کند.

نامزد انتخابات با چهره‌ ظاهر عجیب و وعده ۱۰۰ روزه

فردی با چهره عجیب که با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده بود، گفت: در 100 روز اول وعده می دهم حقوق های نجومی را قطع کنم.

رکورد جوان‌ترین کاندیدای ریاست‌ جمهوری شکسته شد

محمد کاوه‌ تاجیک نوجوان 17 ساله امروز با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

وی توانست تاکنون رکود جوان ترین فرد ثبت نام کننده در انتخابات را بشکند.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور پیش‌ از این یک داوطلب 18 ساله جوانترین کاندیدای ریاست‌ جمهوری دوازدهم بود که با ثبت‌نام امروز این نوجوان 17 ساله‌، رکورد جوان‌ترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شکسته شد.

ایرانیان خیار بکارند!

دقایقی پیش یک ثبت نام کننده ناشناس با ورود به محل سخنرانی ستاد انتخابات واقع در وزارت کشور پشت تریبون قرار گرفت و خطاب به خبرنگاران گفت خواهش می کنم مخاطب من شوید تا مسئولان بلندگو را روشن کنند.

خبرنگاران هم با تشویق مخاطب او شدند؛ این ثبت نام کننده می گوید ماهیانه251 هزار تومان یارانه می دهد و این کار را از طریق چاپ اسکناس توسط بانک مرکزی انجام می دهد؛ او می گوید به هر خانوار ایرانی چندین هکتار شوره زار می دهد تا خیار بکارند و خیار شور کشت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
نوذر
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
تو را به خدا این مسخره بازی را تمام كنید....تمام دنیا خواهند خندید....كاش میشد نامزدها از طریق حزبها و پله پله بالا میآمدند.. ...
پ
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
بخدا زشته برای مملكتی كه جهت انتخاب یكی از مهمترین مناصب حكومتی اینچنین دلقك بازی در بیاریم.
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
خداهمشونو شفا بده
رشته انسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
ایشون اصلا اقتصاد خونده كه بدونه در چه شرایطی باید اسكناس چاپ كرد و پول به جامعه تزریق كرد؟بعد میخواد یارانه 251هزار تومنی بده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
آقا نفری صد هزار تومن ورودی بذارید كه آدمای الكی فیلتر شن برن پی كارشون
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
باسلام:در تمام دنیا هركس میتواند برای انتخابات ریاست جمهوری كاندید شود وباتوجه به تخصصهای فردی وقابلیتهای خودش در كسب آرای مردم تلاش كند.وقتی كسی سوءپیشینه ندارد واجد شرایط میباشد.اگر احزاب به جای جریانات سیاسی در ایران فعالتر بودند وضعیت متفاوت تر بودومردم در انتخاب یك كاندیدا با منطق بیشتری نگاه میكردند.
نرم افزار موبایل
-
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
دیگه مایه تمسخر اونایی شدیم كه منتظر این صحنه هان
آرش
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
۰
۰
این آخریه نابغه است ... كشت خیار شور و چاپ اسكناس .... خداییش اینو بزارید بیاد تو مناظره ها ... حال می ده
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
۰
۰
خیلی حال كردم ؛ جام جم عزیز بازم خبرهای جدید تر بزار بخونیم در ضمن آقایی كه طرح كاشت خیار شور داده بود اگر طرح جدیدی مطرح كرد لطفا منتشر كنید .ممنونم

نیازمندی ها