سارقان با پوشش زنانه سرقت می‌کردند

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از دستگیری سارقان مسلحی که موفق به سرقت از دو طلافروشی در سطح استان اصفهان در سال گذشته کرده و متواری شدند، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۳۴
دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین، احمد خسروی وفا در گفت‌وگو با میزان از دستگیری سارقان مسلحی که موفق به سرقت از دو طلافروشی در سطح استان اصفهان در سال گذشته کرده و متواری شدند، خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبرگفت: خرداد ماه سال گذشته دو فرد مذکر که با پوشش لباس و چادر زنانه و مسلح به سلاح کلاشینکف به سرقت از یک طلافروشی در حوزه کلانتری ملک شهر اقدام کرده بودند، گزارش و دستورات لازم در جهت شناسایی و دستگیری سارقان صادر شد.

این مقام قضایی در استان اصفهان اضافه کرد: پس از این اقدام، گزارش مشابه دیگری نیز با موضوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در حوزه قضایی شهرستان دولت آباد از سوی مراجع انتظامی اعلام شد.

رئیس دستگاه قضایی استان خاطرنشان ساخت: پس از انجام تحقیقات گسترده و فنی پیرامون هر دو سرقت، متهمان شناسایی و در تاریخ 17 فروردین 96 نسبت به دستگیری فرد دیگر اقدام شد و در بازرسی از محل اختفاء متهمان یک قبضه سلاح کلاشینکف، دو قبضه کلت کمری با 48 عدد فشنگ جنگی، شوکر و افشانه، قداره، سیم کارت و عابر بانک های متعدد کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: بازپرس شعبه مربوطه در همان تاریخ در اداره آگاهی حضور یافته و نسبت به تفهیم اتهام به متهمان مبنی بر محاربه، مشارکت در سرقت مسلحانه مقرون به آزار و خرید و حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیر مجاز، شوکر، افشانه و تهدید با سلاح گرم اقدام نموده و متهمان را با قرار بازداشت موقت روانه زندان کرد.

خسری وفا در پایان ضمن تشکر از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان با جرایمی که مخل امنیت و آرامش روانی مردم است به شدت برخورد و در کمترین زمان به اینگونه پرونده ها رسیدگی و اشد مجازاتهای قانونی را برای مجرمان آن اعمال خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
همچین افرادی بابد سخترین مجازات رابكشن
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
۰
۰
بنظر من در ایران با دزدها باید برخورد شدیدتر كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها