«بدهکارها نمی‌توانند بازیکن خارجی بگیرند»

اطلاعیه فدراسیون فوتبال در واکنش به اقدامات باشگاه پرسپولیس

باشگاه‌های بدهکار حق جذب بازیکن خارجی شاغل در ایران را هم ندارند

دردسر جدید برای باشگاه پرسپولیس

رئیس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: طبق قانون باشگاه‌هایی که پرونده بدهی بین‌المللی آنها در فیفا باز باشد حتی حق جذب بازیکن و مربی خارجی شاغل در لیگ ایران را ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۲۶
دردسر جدید برای باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین، احمدرضا براتی در گفتگو با مهر درباره اینکه آیا باشگاه های بدهکار و تیم هایی که پرونده آنها در مجامع بین المللی از جمله فیفا باز است حق جذب بازیکن و مربی شاغل در لیگ برتر را دارند یا خیر؟ گفت: تا جایی که بنده در جریانم و بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال، باشگاه هایی که پرونده بین المللی دارند تا زمان تعیین تکلیف بدهی شان حق جذب بازیکن و مربی خارجی ندارند.

وی افزود: این قانون حتی شامل بازیکنان و مربیانی می شود که در حال حاضر در ایران مشغول به کار هستند. هیچ فرقی نمی کند. فلسفه تصویب این قانون توسط فدراسیون فوتبال حفظ شان کشور است چرا که پرونده های باز زیادی در مجامع بین المللی داریم.

با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج، باشگاه پرسپولیس از جمله باشگاه هایی است که چند پرونده در فیفا دارد و در صورتی که این بدهی ها تسویه نشود، این باشگاه نمی تواند بازیکن خارجی جدیدی به خدمت بگیرد؛ این در حالی است که طی چند روز گذشته این باشگاه مذاکراتی با «گادوین منشا» مهاجم نیجریه ای پیکان داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها