لغو بازی تیم ملی در اردوی دبی باعث شد برانکو به برگزاری این اردو اعتراض کند و بین او و کی‌روش دعوای سختی صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۰۹
پشت پرده لغو بازی ایران – مراکش در اردوی دبی

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از خبرورزشی ، دعوایی که هنوز منجر به آشتی نشده است. هر چند آتش اختلافات خاموش شده و در حال تبدیل شدن به خاکستر است.

با گذشت زمان مشخص شد که عامل لغو دیدار دوستانه ایران – مراکش چه بوده است. به ظاهر اماراتی‌ها به تیم ملی مراکش می‌گویند اگر بازی دوستانه خود با ایران را لغو کند دیگر نیازی نیست هزینه‌های اردو در این کشور را پرداخت نماید و مراکشی‌ها از این پیشنهاد مالی استقبال کردند!

این که این بازی به دلیل حضور احتمالی تماشاگران ایرانی لغوشده صحت ندارد. اتفاقا کی‌روش می‌خواست این بازی پشت درهای بسته و در غیاب تماشاگران برگزار شود. کما اینکه دیدید اخیرا بازی تیم ملی با عراق هم پشت درهای بسته برگزار شد. پیش‌تر و به بهانه مشابه بازی تیم ملی با ساحل عاج هم لغو شده بود.

بعد از لغو این بازی، کی‌روش برای برگزاری بازی تیم النصر برنامه ریزی کرده بود اما شب قبل از بازی به مربی خارجی النصر که با کی‌روش دوست بود دستور می‌دهند که فردا نباید با ایران بازی کنی! در نهایت تیم ملی مجبور به بازی با آفریقایی‌های مقیم دبی می‌شود! بازی که طبیعتا برگزاری آن شان تیم ملی را پایین آورد.

در نهایت تیم ملی بدون برگزاری بازی مثبتی در دبی اردوی خود را به پایان برد. هر چند اعتراض برانکو به برگزاری اردو در دبی سبب شد کی‌روش از پرسپولیسی‌ها بخواهد به تهران برگردند. اشاره به حواشی بعد از آن تکرار مکررات است اما باید گفت پول عامل اصلی دعوای کی‌روش و برانکو بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
كامران
Germany
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
۰
۰
با همه ی این ها كی روش با دو بازی خوب جوابشان را داد. قطر كه زپلشك شد و رفت و حال اماراتی ها هم در گروه دیگر برای رسیدن به جام جهانی چپ اندر قیچی است. آفرین به غیرت كی روش! به كی روش بایستی افتخار شهروندی ایران را بدهند.
رشید
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
اندكی صبر سحر نزدیك است.خیلی تند نرو .

نیازمندی ها