بانوی طلایی کاراته به دنبال قهرمانی است

چالاکی: از منتقدانم ممنونم

فاطمه چالاکی میان عملکرد ضعیف بانوان کاراته کا توانست مدال طلای سومین مرحله لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته‌وان دبی را از آن خود کند. او این طلای ارزشمند را در رقابت با کاراته کاهایی از ماکائو، چین تایپه، ترکیه، اندونزی، زهره برزگر و نماینده روسیه به دست آورد.
کد خبر: ۱۰۱۶۱۱۲

چالاکی درخصوص برنامه آینده و مسابقه‌های پیش رو گفت: هر تصمیمی که کادر فنی بگیرد برایم قابل احترام است. من اکنون به قهرمانی آسیا در قزاقستان فکر می‌کنم. دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی و قهرمان آسیا از چین تایپه را در امارات شکست دادم و می‌خواهم در قزاقستان هم موفق باشم. وی درباره صحبت‌های برخی مربیان در ماه‌های اخیر که کاراته او را تمام شده عنوان می‌کردند، گفت: این صحبت‌ها را شنیده بودم و از این دوستان ممنونم که سبب شدند انگیزه ام بیشتر شود تا بار دیگر فاطمه چالاکی توانش را در کاراته ثابت کند.

بانوی طلایی کاراته ایران درخصوص داشتن رقیب سختی در تیم ملی چون طراوت خاکسار گفت: خاکسار کاراته کا خوبی است و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، اما رقیب جدی من نیست. من با بازیکنی یا کادر فنی هرگز مشکلی ندارم و همه این بزرگان برایم قابل احترام هستند و اکنون نیز کادر فنی ایده‌آلی داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها