بکرترین جزیره ایران معروف به جزیره عجایب هفت‌گانه! قشم را می‌توان یکی از بهترین مقصدها برای سفر در اواخر زمستان و اوایل بهار دانست؛ چرا که آب و هوای ویژه این جزیره تجربه سفری دلچسب را در این مقاطع از سال برای گردشگران فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۷۷
کاهش هزینه سفر به قشم

تور قشم به سبب بهرمندی از جاذبه‌های اعجاب‌آور این جزیره که در کنار مراکز تفریحی و مراکز تجاری پرشمارش در نگاه گردشگران جلوه‌گر می‌شود، از محبوب‌ترین تورهای داخلی است.

در این میان همیشه سؤالات پر شماری در ذهن گردشگران در مورد چگونگی سفر به قشم، تور ارزان قشم، ارزان‌ترین هتل‌های قشم، اجاره سوئیت در قشم و... وجود دارد.

این سؤالات زمانی بسیار زیاد می‌شوند که گردشگران نسبت به رزرو تورهای قشم اقدامی نکرده‌اند و اما و اگرهای فراوانی را مقابل خود می‌بینند.

با این حال نیازی به نگرانی نیست؛ چرا که گردشگران می‌توانند با اطلاع از تور لحظه‌آخری قشم، در هر زمان از سال که تمایل به سفر به قشم داشتند، از این جزیره شگفت‌آور دیدن کنند.

همچنین همان‌طور که گفته شد، وجود مراکز خرید بزرگ در این جزیره سبب می‌شود که خانواده‌های زیادی برای خرید از برندهای مطرح جهان که در این جزیره نمایندگی دارند، به قشم سفر کنند.

این مراکز خرید بزرگ که در شهرهای قشم و درگهان میزبان گردشگران هستند، انواع پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و... را با قیمت‌هایی که گاه تا 40 درصد ارزان‌تر از سایر شهرهای ایران هستند به فروش می‌رسانند و چنانکه اکثر گردشگران اذعان کرده‌اند، تنوع بسیار بالای اجناس در این مراکز خرید، به مشتریان اجازه می‌دهد که اجناس مورد علاقه‌شان را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنند. اما تنها این بازارهای بزرگ، عامل محبوبیت قشم نیستند؛ وجود جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده حیرت‌آور در این جزیره سبب می‌شود که جزیره قشم را جزیره عجایب هفت‌گانه بنامند.

دلایل انتخاب قشم به عنوان مقصد سفرهای بهاری فراوانند؛ اما گردشگران باید این نکته را هم در نظر بگیرند که رزرو تورهای قشم در بهار، به دلیل پرمخاطب بودن این جزیره ممکن است اندکی مشکل‌آفرین باشد. Tourtoqeshm.com جامع‌ترین‌ترین وب‌سایت اطلاع از تورهای قشم است و بهتر است که گردشگران پیش از هر اقدامی برای سفر به قشم، به این سامانه مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
دیوانی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
سلام در مقایسه با كیش خیلی بهتره و دیدنی تر هست ولی الان امكاناتش كم انشالله بزودی كامل بشه
مهسا مرادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
قشم خیلی قشنگ تر از كیش هست و من همیشه ترجیح میدم قشم رو مخصوصا جزیره هنگام و تماشای دلفین ها
sara
United States
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
من رفتم خیلی قشنگه :))
شمیم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
قشم رو واقعا دوست دارم. كاش چند تا هتل 5 ستاره خوب بسازن

نیازمندی ها