سخنگوی اورژانس 115 مازندران گفت: بر اثر سقوط پراید در کانال آب کشاورزی در روستای لاریم در شهرستان جویبار در شمالغرب مازندران، اعضای چهار نفره یک خانواده کشته شدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۵۶
مرگ 4 نفر بر اثر سقوط پراید در کانال آب

به گزارش جام جم آنلاین، زکریا اشکپور سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بر اثر تماس مردمی، تیم اورژانس 115 صبح سه شنبه به محل حادثه اعزام شده بود ولی به دلیل مرگ ناشی از خفگی در آب، گروه های اورژانس 115 موفق به خدمات رسانی نشدند.

وی اضافه کرد: پس از خروج خودرو از کانال آب پیکر بی جان چهار نفر از سرنشینان این خودرو که زن و شوهر و 2 فرزند 12 و 2 ساله بودند از داخل خودرو خارج شد.

اشکپور اظهارداشت: بررسی اولیه نشان داد که این حادثه در ساعت ها قبل و به احتمال در شب گذشته رخ داده و پیش از رسیدن نیروهای امدادرسان و اورژانس، سرنشینان این خودرو دچار خفگی شدند.

وجود کانال های عمیق آب کشاورزی روباز در حاشیه جاده های مازندران و نبود علایم مشخص به خصوص در شب، تاکنون چندین بار باعث سقوط خودروهای عبوری و یا ماشین آلات کشاورزی به داخل این کانال ها شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
ای خدا
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۶
۰
۰
نبود علایم مشخص به خصوص در شب، تاكنون چندین بار باعث سقوط خودروهای عبوری و یا ماشین آلات كشاورزی به داخل این كانال ها شده است. تا كی با بی موالاتی متولیان امر متحمل این همه خسارت خواهیم شد.

نیازمندی ها