بر اساس نتایج به دست آمده از یک تحقیق، 34 درصد از نوزادان کانادایی بیش از سه ساعت در طول روز گریه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰۷
نوزادان کدام کشور بیشتر گریه می‌کنند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که نوزادان کانادایی بیش از دیگر نوزادان گریه می‌کنند.

به عقیده کارشناسان، نوزادان کانادایی بیش از 3 ساعت از روز را به گریه می‌گذرانند و در این بین به ترتیب کودکان ژاپنی، دانمارکی و آلمانی جزء آرام‌ترین نوزادان جهان به حساب می‌آیند.

بر اساس آمار به دست آمده 34 درصد از نوزادان کانادایی در طول روز بیش از 3 ساعت گریه می‌کنند؛ این در حالیست که تنها 2 درصد از نوزادان ژاپنی در روز بیش از سه ساعت گریه می‌کنند.

با این‌که دلیل گریه بیش از حد نوزادان کانادایی هنوز کاملا روشن نیست، دانشمندان باور دارند علت بی‌قراری نوزادان این کشور تماس پوستی کمتر آنها با والدینشان به خصوص مادر است.

نوزادان در آغوش مادرشان احساس آرامش بیشتری می‌کنند و اگر در حالت گریه باشند زودتر آرام می‌شوند و به ثبات شرایط می‌رسند. وقتی نوزاد در حال گریه باشد و خود را در آغوش مادر احساس نکند بیشتر گریه می‌کند.

برای دستیابی به نتایج دقیق‌تر 8700 نوزاد از کشورهای آلمان، دانمارک، ژاپن، کانادا، ایتالیا، هلند و انگلیس مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت مشخص شد، والدینی که به بی‌قراری نوزاد خود سریعا واکنش نشان می‌دهند فرزندان آرام‌تری دارند.

بر همین اساس نوزادان ژاپنی آرام‌ترین نوزادان هستند و بعد از نوزادان کانادایی به عنوان نوزادانی که بیشترین گریه را در طول روز دارند، نوزادان انگلیسی در فهرست قرار می‌گیرند؛ بیش از 28 درصد از نوزادان انگلیسی نیز بیشتر از سه ساعت در طول روز گریه می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
بانو ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
تیتر را درست بنویسید كشورهای صنعتی یا كشورهای توسعه یافته نه همه كشورها
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
۰
۰
ماشاالله انقدر به علم و دانش در كشور ما اهمیت داده می شه كه هیچ گونه پروژه ی تحقیقاتی در این باره یا موارد مشابه وجود نداره.

نیازمندی ها