مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی از پیوستن قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۶۱۴
قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوست

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی جوانان هلال احمر استان آذربایجان غربی، حسن محمودی در این باره گفت:‌ در هفدهمین روز از اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، سیامند رحمان؛ قوی ترین مرد پارالمپیک جهان از پست ایمنی و سلامت شهرستان اشنویه بازدید کرد.

وی تصریح کرد: در طی این بازدید سیامند رحمان با امضای میثاق نامه به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوست، سیامند رحمان در ادامه از نزدیک با فعالیت‌های جوانان در این طرح آشنا شده و از زحمات آنها که در اولین روزهای بهاری به دور از خانواده به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل هلال احمر استان آذربایجان غربی در ادامه بازدید خود گفت: راه اندازی کمپین ملی نه به تصادفات جاده‌ای توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر یک حرکت مثبت برای کاهش حوادث جاده‌ای است که امیدوارم این طرح ادامه‌دار باشد و همه بتوانیم قدمی برای کاهش آنها برداریم.

قوی‌ترین مرد پارالمپیک جهان در ادامه از همه مسئولان و جوانان فداکار هلال احمری سراسر کشور بخاطر اجرای طرح های خوب همچون کمپین نه به تصادفات جاده ای و بهرفت تقدیر و تشکر کرد و در پایان گفت: به امید آنکه تصادفات جاده‌ای در سراسر کشور به حداقل برسد و هیچ عزیزی را بر اثر تصادفات از دست ندهیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها