فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

کاهش تلفات سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راه کشور گفت: در کنار توقیف وسایل نقلیه رانندگان متخلف، جریمه 200 تا 400 هزار تومانی نیز برای اعمال قانون متخلفان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۳۷
جریمه 400 هزار تومانی در انتظار رانندگان متخلف

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، رئیس پلیس راه کشور گفت: طرح پیمایش هوشمند تردد ناوگان در سال ۹۶ در حوزه ناوگان باری کشور نیز اجرایی می‌شود.

وی افزود: تعداد هزار دستگاه دوربین کنترل سرعت در جاده های کشور و هزار و ۵۰۰ دستگاه دوربین لیزرگان در پاسگاه‌های پلیس راه بر تردد خودروها در محورهای مواصلاتی نظارت دارند.

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس اظهارکرد: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی پلیس، علاوه بر بهره گیری حداکثری از ظرفیت موجود پلیس راه، تعداد ۳ هزار نیرو به پلیس راه های کشور اختصاص داده شده است.

سردار محمدحسین حمیدی در خصوص ابزارهای بازدارنده پلیس برای مقابله با متخلفان تصریح کرد: توقیف وسیله نقلیه تا ۷۲ ساعت، اعمال قانون وسیله نقلیه از ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان و ثبت نمرات منفی ابزارهای بازدارنده ای است که نسبت به رانندگان با تخلفات حادثه ساز اعمال خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
hossein
Canada
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۳۰
۰
۰
علت تصادف های نوروزی چیست بدی رانندگی و غرور و بی ادبی خود راننده گان پرتوقع با دوچرخه هم می شود چادر و فلاكس چای برداشت و رفت در طبیعت چرابعضی ایرانی ها بی جهت مغرورهستند

نیازمندی ها