سازمان حج و زیارت عصر امروز (جمعه) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شرایط برای اعزام زایران به حج در سال اینده فراهم شده است .
کد خبر: ۱۰۱۲۸۳۵
۸۵ هزار حاجی ایرانی به حج تمتع ۹۶ می‌روند

به گزارش جام جم آنلاین، این سازمان اعلام کرد: به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می رساند، متعاقب مذاکرات حج سال آتی با وزارت حج عربستان، و با اطمینان از تامین انتظارات مورد نظر و با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری، مسئولین محترم نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور و بزرگوار ایران اسلامی، در خصوص تحقق حجی عزت مندانه مبتنی بر امنیت، عزت و کرامت حجاج عزیز کشورمان و فراهم شدن بستر ارائه خدمات مرتبط در حوزه های کنسولی، پزشکی و سایر خدمات مورد نیاز، با استعانت از خداوند متعال شرایط لازم برای تشرف بیش از ۸۵ هزار نفر از حجاج جمهوری اسلامی ایران در حج سال ۱۳۹۶ مهیا شده است.

بدیهی است جزییات مذاکرات در موضوعات مختلف از جمله موضوع شهدای منا و شهدای حادثه مسجدالحرام و نتایج مرتبط در اولین نشست خبری تشریح خواهد شد.

همچنین برنامه های سازمان حج و زیارت برای فراخوان و ثبت نام متقاضیان حایز اولویت در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
۰
۰
واقعا باعث تاسف است بعد از این همه اتفاقات ناگوار و بلایایی كه اعراب بر سر ایرانیها آوردند هنوز هم دولتمردان به فكر برگزاری مراسم حج هستند
آیا هنوز این همه بی آبرویی در جوامع بین الملی كافی نیست ?!!!!
ف
Canada
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
شعور هم خوب چیزیه كه خیلیها اونو ازدست دادن.
omid13
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
با سلام و خسته نباشید خدمت زحمت كشان و فعالان جام جم و همه هم میهنان عزیز
خواستم فقط بگم اگه كسی سال 96 به حج بره واقعا به خون شهدای حرم خیانت كرده چون پول این حاجیها میشه تیر و تفنگ و خون این همه آدم بی گناه و مظلوم رو توسط این وهابیها به زمین میریزه پس نرو برادر و خواهر عزیز نرو این پول و بده به هم وطنت -------
نرم افزار موبایل
-
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
شعورنه؟تعصب وغیرت ورگ.چرابااین همه بلایی كه این كفارسرمان اوردند بازم ....خودكرده رو تدبیر نیست
ب
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
آیا فریضه حج با شرف و ناموس وطن در تضاد است،
حسن
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
۰
۰
خدا در همین نزدیكی هاست. می توان خدا را در خنده بچه های یتیم و بی سرپرست نیز طواف كرد. جای تاسف است كه چگونه خدا را یرای ما ترسیم كرده اند. باز هرگونه بی حرمتی را به جان میخریم به چه قیمتی؟
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
۰
۰
محمد:بنظرمن ایران مقاومت كند زمان حج تمتع رابرای خانواده هایی كه مشكل خانوادگی دارند بصورت دوگزینه ای زمان حج كاهش دهد تاحاجی ان گزینه ای كه مشكل پیش نیاید راانتخاب كندمثلا برای حج تمتع گزینه حداقلی دوهفته ای وعمره هم كمتر

نیازمندی ها