رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای شمالی کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش ساعت طرح ترافیک تنها در دو روز پنجشنبه 19 و 26 اسفندماه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲۷۰۰
جزئیات طرح ترافیک برای امروز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا مهماندار درباره ساعت و محدوده اجرای طرح زوج و فرد و اظهارتی که در این زمینه مطرح شده است گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و افزایش حجم ترافیک شورای ترافیک شهر تهران تصمیم گرفت تا برای تسهیل در تردد شهروندان و روانسازی ترافیک ساعت اجرای طرح ترافیک تنها در دو پنجشنبه 19 و 26 اسفند ماه تا ساعت 17 افزایش داشته است.

مهماندار با بیان اینکه تغییری در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد اعمال نشده اعلام کرد: همچنین در ساعت اجرای طرح زوج و فرد در روز پنجشنبه نیز تغییری ایجاد نشده و این محدودیت در ساعت 13 به پایان می‌رسد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه ساعت اجرای طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 آغاز می‌شود گفت: این محدودیت تا پایان اسفندماه خواهد بود.

مهماندار تاکید کرد که افزایش ساعت طرح ترافیک تنها در دو روز پنجشنبه 19 اسفند و پنجشنبه 26 اسفند است و تا کنون در دیگر روزها تغییری در ساعت و محدوده اجرای طرح زوج و فرد و طرح ترافیک اعمال نشده است.

گفتنی است، پیش از این رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرده بود که ساعت اجرای طرح ترافیک و زوج وفرد در پایتخت تا 28 اسفند تغییری نکرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها