رئیس پلیس راهور استان سیستان و بلوچستان،گفت:

افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در سیستان و بلوچستان

سخنگوی ناجا با اعلام خبر افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک، جزییات فعالیت دفاتر پلیس +۱۰ و گذرنامه را در نوروز تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۰۳
ساعت مراکز تعویض پلاک افزایش یافت

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک پلیس تا روز ٢٨ اسفندماه سال جاری فعال بوده و از ساعت ٧ صبح تا ٨ شب، خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهند داد.

سخنگوی ناجا افزود: همچنین از تاریخ ٢٨ اسفند تا ٥ فروردین، مراکز تعویض پلاک تعطیل بوده و از روز پنجم فروردین ماه طبق روال عادی و تا ساعت ١٤ خدمات خود را عرضه خواهند کرد.

وی در خصوص ساعت کاری دفاتر پلیس +۱۰ نیز گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، تعدادی از این دفاتر جهت خدمت رسانی به هموطنان فعال هستند و در روزهای یکم، دوم و سوم فروردین ماه از ساعت ٩ الی ١٤ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند و ساعت کاری آنها در سایر روزهای اداری نوروز همچون قبل است.

منتظرالمهدی در پایان درخصوص فعالیت پلیس گذرنامه نیز خاطرنشان کرد: همکاران ما در این بخش در تعطیلات نوروز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٧ تا ١٤ و پنجشنبه ها از ساعت ٧ تا ١٢ خدمات خود را ارایه خواهند داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها