پس از یک سال تحقیقات قضایی ـ پلیسی سرانجام راز مرد میانسال که مادرش را در جریان دعوای خانوادگی کشته بود، فاش شد.
کد خبر: ۱۰۱۲۲۹۳
رازگشایی از قتل مادر بعد از یک سال

به گزارش جام‌جم، 23 بهمن سال گذشته مردی میانسال در تماس با پلیس از مرگ مادرسالخورده‌اش در خانه‌شان در یکی از محله‌های شرق تهران خبر داد.

ماموران با حضوردر آنجا با جسد زن سالخورده روی راه‌پله‌های منتهی به پشت‌بام، روبه‌رو شدند. پسر خانواده همراه پدر سالخورده‌اش مورد تحقیق قرار گرفتند.

آنها مدعی بودند شب حادثه زن سالخورده حالش بدشده و از پله‌‌ها افتاده و همین باعث مرگ او شده است.

پرونده‌ای در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد تا این که مهر امسال پزشکی قانونی نظر داد مرگ این زن بر اثر ضربه جسمی سخت به سرش بوده و او به قتل رسیده است.

با دستور قاضی مرشدلو، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران، پدر و پسر در جریان قتل مادر سالخورده خانواده بازداشت شدند. پدر و پسر خانواده همچنان گفته‌های پیشین خود را تکرار کردند و مدعی بودند مرگ زن سالخورده یک حادثه بوده است.

در ادامه تحقیقات، پسر میانسال برای سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد که کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند وی دچار اختلال روانی بوده و باید سه ماهی در بیمارستان روانی بستری شود. تحقیقات ادامه داشت تا این که پدر خانواده دیروز سکوت خود را شکست و اعتراف کرد شب حادثه همسر و پسرش با هم مشاجره کرده‌اند و چون حال پسرش خوب نبوده و مشکل روحی داشته، عصبانی شده و مادرش را هل داده و باعث مرگ او شده است.

این در حالی بود که پسر میانسال خانواده هم در جریان تحقیقات قضایی اعتراف کرد نمی‌خواسته مادرش بمیرد و در جریان دعوایشان این حادثه رخ داده است. بازپرس جنایی برای پسر خانواده اتهام قتل عمد را تفهیم کرد و برای شوهر مقتول نیز بابت این که راز جنایت را پنهان کرده بود قرار قانونی صادر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها