در ایام نوروز صداوسیما و بخصوص تلویزیون تلاش می‌کند جورکش رسانه‌هایی باشد که در آن روزها تعطیل هستند، بنابراین طبیعی است که این رسانه مهم همه مساعی خود را به کار گیرد تا اسباب رضایت مخاطبانش را فراهم آورد.
کد خبر: ۱۰۱۰۶۲۶
عید نوروز و تلویزیون ما

حتی سخت‌ترین منتقدان رسانه نیز معترفند که تلویزیون در نوروز سال‌های گذشته به‌‌دلیل تهیه برنامه‌ های مفرح و شاد توانسته نگاه‌ها را به خود معطوف کند، بنابراین عجیب نیست، مخاطب رسانه ملی متوقع باشد در ایام نوروز آثار جذاب‌تری نسبت به گذشته ببیند.

نگاهی به جدول پخشی که برای این ایام تدارک دیده شده ما را متوجه این نکته می‌کند که تلویزیون با استفاده از سازندگان آثار معروف ـ مثل سیروس مقدم که اساسا با آثار تلویزیونی‌اش شناخته می‌شود و سری پایتختش بسیار معروف است یا سامان مقدم کارگردان فیلم نهنگ عنبر که از پرفروش‌ترین آثار سینمای طنز ایران است ـ تلاش می‌کند هم کیفیت ساخت آثار طنز در تلویزیون را بالا ببرد و هم این‌که تعریف تازه‌ای از کارهای طنز در قاب کوچک ارائه بدهد.

بجز این طبق معمول هر ساله مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های ایرانی و خارجی برای این روزها آماده شده‌اند که برای خیلی از علاقه‌مندان آثار سینمایی، خبر خوبی محسوب می‌شود.

به نظر می‌رسد تلویزیون قرار است نوروز امسال را به نوروزی خاطره‌انگیز تبدیل کند. اگر همه چیز خوب پیش رود تلویزیون می‌تواند باز هم مخاطبان انبوه نوروزی را با خود همراه سازد.

مهدی غلامحیدری - دبیر قاب‌کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها