مرد دکه‌دار که بعد از کری‌خوانی تلگرامی برسر دختری، پسری را به دوئلی مرگبار دعوت کرده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۷۹۶
دوئل مرگبار بر سر دختر جوان +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 21 و 30 دقیقه دوشنبه ماموران کلانتری 148 انقلاب در تماس با قاضی سجاد منافی‌آذر، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان درگیری خونینی مقابل یک دکه مطبوعاتی در تقاطع بلوار کشاورز با خیابان کارگر قرار دادند. ماموران و بازپرس جنایی با حضور در آنجا با جسد پسر 20ساله و پیکر غرق در خون پسر دیگری رو‌به‌رو شدند. جسد به پزشکی قانونی و فرد زخمی نیز به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران منتقل شد.

در تحقیقات اولیه معلوم شد درگیری میان صاحب دکه مطبوعاتی به نام مهران 22 ساله با چند پسر جوان بوده که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن فردی دیگر شده است. مهران و همکارش نیز دستگیر و دیروز برای تحقیقات به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. مهران به قاضی پرونده گفت: من چهار سال بود با مردی کار می‌کردم که دکه مطبوعاتی داشت. با پولی که پس‌انداز کردم توانستم نزدیک بلوار کشاورز دکه‌ای را اجاره کرده و مستقل شوم. ده روز بود که کارم را شروع کرده و همکارم نیز از شهرستان آمده بود.

وی افزود: از چند روز قبل فردی برایم در تلگرام پیام‌هایی می‌فرستاد و مدعی بود که دختر کارفرمای سابقم دختر خوبی نیست و حق ندارم به او علاقه‌مند شوم. بعد از دریافت این پیام‌ها، چند بار با شماره تلفن موردنظر تماس گرفتم که جواب نداد. بعد برایش در تلگرام پیام دادم که شما اشتباه می‌کنید او دختر خوبی است و من به او علاقه ندارم. فقط با پدرش همکار بودم. فرد مزاحم را نمی‌شناختم و او مدام تهدیدم می‌کرد.

متهم به قتل ادامه داد: دعوای تلگرامی‌مان ادامه داشت تا این‌که او را به دوئل دعوت کردم و باورم نمی‌شد به محل قرار بیاید. گمان می‌کردم این دعوا و کل‌کل کردن در تلگرام است و تمام می‌شود. روز حادثه تماس گرفت و مدام نشانی دکه‌ام را می‌خواست. ابتدا اشتباه آدرس دادم که او متوجه شد و مجبور شدم آدرس واقعی بدهم. وقتی به مقابل دکه آمد با هم درگیر شدیم و سه نفر از دوستانش هم وارد این دعوا شدند. آنها نیز چاقو داشتند. درگیری که بالا گرفت من دو نفرشان را زدم که مزاحم تلگرامی کشته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
همی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
اگر این طور كه این می گوید باشد دكه دار بی گناه است.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
۰
۰
متاسفانه راجع به افراد چاقو به دست كه اغلب جزء اراذل و اوباش هستند و همواره با نوچه های خود حركت می كنند نمی شود واقعیتها را بی دردسر افشاء كرد ، چون این افراد از سوی عده خاصی حمایت می شوند بطوری كه تا آنجا گستاخی را ادامه می دهند كه به پلیس نیز حمله می كنند. بهتربگویم از حمایت برخوردارند و به حامی خود اطمینان دارند .بنابراین با یه زهر چشم گرفتن از دیگران بخصوص از كاسب جماعت هیچ اصول اخلاقی را رعایت نمی كنند ، درواقع خود را صاحب یك منطقه خاص می دانند كه حركات مردم منطقه باید براساس اوامر ایشان تنظیم شود در غیر اینصورت اقدام به تنبیه می كنند از هیچ مقام انتظامی باكی ندارند و خوب هم می دانند اگر مرتكب قتل هم شوند قاضی فقط می تواند حكم اعدام صادر كند بعداز حكم حامیان آنها ابتدا از طریق فرستادان افراد خوشنام مبادرت به گرفتن رضایت از اولیای دم می كنند اگر در این مرحله موفق نشوند اینبار از طریق نوچه ها و تهدید اولیای دم اقدام می كنند و آن بیچاره ها وقتی می بینند اگر رضایت ندهند گرفتار عدم امنیت و مصیبت دیگری خواهند شد بناچار رضایت می دهند. بعداز این مرحله كاری جز محاكمه مجرم بلحاظ جرم اجتماعی كاری از قوه قضاییه بر نمی آید. بلی این چرخه سبب رشد اراذل و اوباش و چاقوكشان این چنینی می شود. این سبب می گردد پلیس انتظامی هم امنیت نداشته باشد ما افراد عادی كه جای خود داریم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها