شایعه‌ برکناری حجت‌الله ایوبی - که روز دوشنبه منتشر و از سوی او تکذیب شد- دیروز شکل رسمی به خود گرفت و خبر انتصاب محمدمهدی حیدریان به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی و بصری را روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد تا جای هیچ‌گونه گمانه‌زنی و تردید باقی نماند.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۳۹

در بخشی از حکم سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به محمدمهدی حیدریان آمده است:

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی، بصری منصوب می‌شوید. انتظار دارد، ضمن بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و تعامل و گفت‌وگو با نیروهای کارآمد و موثر در رشد و اعتلای سینمای متعهد ایران اسلامی، در راستای افزایش انسجام در تولیدات دیداری و شنیداری و ایجاد فرصت‌های جدید برای حضور فعال در جشنواره‌های بین‌المللی، تحول در فرآیند برگزاری جشنواره‌های ملی، توجه به تولیدات متناسب با سبک زندگی ایرانی - اسلامی و پاسخگویی به مسائل اجتماعی جامعه ایران و بازنگری در ساختار مدیریت سینمایی کوشا باشید.

به گزارش مهر، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در حاشیه برگزاری کنگره مسئولان وزارت ارشاد در تالار وحدت، درباره تغییر رئیس سازمان سینمایی در جمع خبرنگاران گفت: آقای ایوبی از مدیران خوب ما در وزارت ارشاد هستند که با ما همکاری می‌کنند. ما در وزارت ارشاد، گردش مدیر داریم اما ریزش مدیر نداریم.

صالحی‌امیری افزود: مبنای اصلی عمل ما در وزارت ارشاد، خلاقیت، نوآوری و به‌کارگیری تجربه‌های تازه در حوزه‌های مختلف است. آقای حیدریان هم از مدیران باسابقه و توانمند حوزه سینما بوده‌اند که پیش از این، مشاور عالی بنده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها