بازپرس ویژه جرایم فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی به همراه مدیران عامل دو شرکت هواپیمایی به دادسرای شعبه ویژه جرایم فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد احضار شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۴۰

روز جمعه 29 بهمن سال جاری با وجود بارش برف سنگین تا ساعت 20 تمام پروازهای فرودگاه مشهد انجام شد ولی با تشدید بارش برف، پروازها تا ساعت 9 صبح شنبه 30 بهمن متوقف شد. در این زمان، پرواز ماهان به مقصد تهران مسافران را مدت هفت ساعت در داخل هواپیما حبس کرده و اجازه پیاده شدن به آنان نداده بود که باعث بازداشت خلبان این پرواز شد.

بازپرس محمدحسن اصولی‌صفار دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود: محمدباقر قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی برای ارائه توضیحات درخصوص سردرگمی مسافران در بارندگی‌های اخیر در فرودگاه مشهد و حبس غیرقانونی برخی از آنان در هواپیماهای متوقف متعلق به شرکت‌های ماهان، آتا و معراج احضار شده است.

وی با بیان این‌که احضاریه برای این افراد صادر شده و باید ظرف پنج روز آینده در دادسرا حضور یابند، اظهار کرد: همچنین مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی آتا و معراج و خلبانان پرواز شماره 5226 شرکت آتا و 5801 شرکت معراج نیز برای ارائه توضیحات در این خصوص و حبس چهارساعته مسافران داخل هواپیما به این شعبه احضار شدند.

وی با اشاره به وجود تعدادی شاکی خصوصی در پرونده فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: تحقیقات برای روشن شدن تخلفات ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها