شاید شهرام محمودی در تیم ملی والیبال بماند. پشت خط زن ملی‌پوش که بعد از به دنیا آمدن پسرش آرسام، زمزمه رفتن از تیم ملی سرداده بود، بعد از المپیک، اما سازش را برای رفتن کوک کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷۰
پیشنهاد سرمربی جدید برای حفظ پشت خط زن در تیم ملی/ شاید شهرام خداحافظی نکند

به گزارش جام جم آنلاین ، البته این بار، دلیل پسرش نبود. مصدومیت‌های ریز و درشتی بود که درد را به جانش ریخته بود؛ دردی که گاه غیرقابل تحمل می‌شد، طوری که خودش می‌گفت: می‌توانم در تیم ملی باشم. یک بخش آن به خاطر خانواده‌ام است، اما مهم‌ترین دلیل بدنم است و مصدومیت‌هایم. واقعا اذیت می‌شوم. بعضی مواقع آن‌قدر درد دارم که با خودم می‌گویم دیگر والیبال بازی نمی‌کنم، اما مجبورم. کار من والیبال است. بنابراین ترجیح می‌دهم در تیم ملی نباشم تا به بدنم برسم و بعد هم به خاطر درآمدم در لیگ برای باشگاهم بازی کنم. می‌خواهم در این باره با آقای داورزنی صحبت کنم.

به‌زور نمی‌شود

هرچند امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ابتدا در حرف‌هایش ماندن یا نماندن شهرام محمودی در تیم ملی را به خستگی او ربط می‌داد و گفته بود: شهرام خسته است و شاید استراحت نسبتا طولانی داشته باشد تا دوباره برگردد، اما اگر خودش نخواهد نمی‌توانیم او را به زور در تیم ملی نگه داریم. امیدوارم دوباره شهرام انگیزه بازی در تیم ملی را پیدا کند، زیرا پیدا کردن جایگزین برایش سخت‌تر است.

دومینوی آسیب‌دیدگی

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی هم شدت مصدومیت محمودی را تائید می‌کند: مصدومیت‌های شهرام اینک شکل دومینویی را پیدا کرده که وقتی یک اتفاق برایش می‌افتد، بقیه مصدومیت‌ها هم تا آخر پیش می‌روند. او چند سال است که فشار زیادی را تحمل کرده و به خاطر همین مصدومیت دو زانو، کتف، کمر و مچ پا دارد. او علاوه بر تیم ملی در لیگ هم فشار زیادی را تحمل کرده است. مثل سدی که هرجایش را درست کردیم جای دیگری ترک برداشته، بدن شهرام همین‌جوری شده. یک مصدومیت درست شده و به خاطر فشار زیاد مصدومیت دیگری پیدا کرده است. وقتی مصدومیت زیاد می‌شود تمرکز بازیکن به هم می‌ریزد و فشار زیادی به روحیه او وارد می‌شود.

با آمدن کولاکوویچ داستان فرق کرد. سرپرست تیم ملی ترتیب جلسه شهرام محمودی با کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال را داد، آن هم بعد از بازی دوم مرحله نیمه‌نهایی بانک سرمایه و سایپا. مربی و بازیکن با هم صحبت کردند. جلسه‌ای که از نظر خوش خبر خیلی خوبی بود. خودش می‌گوید: جلسه خیلی خوبی بود. کولاکوویچ با شهرام صحبت کرد و پیشنهاد استراحت طولانی به او داد تا هم بتواند با ریکاوری و درمان مصدومیت‌هایش، بازیکن آماده‌ای باشد و هم عمر بازی او بیشتر شود؛ ‌پیشنهادهایی که قرار است آن را در جلسه با داورزنی هم مطرح کنیم.

در کنار تیم ملی

با این اوصاف اما قرار نیست او دور از تیم ملی و اردوها باشد. طبق قول و قرارها، پشت خط زن تیم ملی هم درمان و هم بدنسازی را در کنار اردوهای تیم ملی انجام می‌دهد. البته با این شرایط در لیگ جهانی او بازی نمی‌کند تا به مسابقات بعدی برسد.

پزشک تیم ملی هم تنها راه برای تصمیم بهتر را استراحت یکی دو ماهه می‌داند: با این شرایط ناخودآگاه حتی والیبال زدگی پیش می‌آید. شهرام اگر دوماهی دور از والیبال باشد، راحت‌تر می‌تواند تصمیم بگیرد. اینک با دردهایی که دارد و بار روانی این همه فشار، تصمیمش نمی‌تواند درست باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها