وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه خوزستان نیازمند نگاه ویژه‌ است گفت:‌ با وجود اینکه در حوزه سلامت خوب کار شده است، اما تا وضعیت مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۴۹

به گزارش فارس، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در طرح تحول سلامت در خوزستان کارهای بزرگی شده شده است، اظهار کرد: خوزستان نیازمند نگاه ویژه‌ای است چرا که این استان با سایر مکان‌های کشور متفاوت است.

وی عنوان کرد: ستاد اجرای فرمان امام با توجه به اینکه در حوزه سلامت وظیفه ورود مستقیم را ندارد، اما در این زمینه ورود کرده است و ما از آنها تشکر می‌کنیم.

وزیر بهداشت و درمان گفت: انتظار ما رسیدگی و کمک به محرومان و مستضعفان بویژه مردم استان خوزستان که همه چیز خود را برای کشور و انقلاب دادند، است.

قاضی‌زاده هاشمی متذکر شد: با وجود اینکه در حوزه سلامت خوب کار شده است، اما تا وضعیت مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.

وی بیان کرد: فاضلاب از مسائل مهم استان خوزستان است که مردم با آن دچار مشکل شده‌اند، در خرمشهر که پس از جنگ تحمیلی دوباره ساخته شد، این مشکل وجود دارد.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به بحث ریزگردها گفت: بحث ریزگردها برای مردم استان خوزستان به مصیبت روزمره تبدیل شده و با وجود آن تعداد بیماران افزایش یافته است.وی با تاکید بر اینکه شیوع بیماری‌های تنفسی شبیه به آسم به وجود آمده است، تاکید کرد: خوشبختانه با استفاده از علم و تجربه و هرس گیاهان، باعث شد که شمار بیماران کاهش یابد.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: بر همین اساس و با توجه به اعتبارات استانی، تلاش ما این است که بیشترین اعتبارات را به استان‌های خوزستان، ایلام، خراسان جنوبی و سیستان‌و‌بلوچستان اختصاص دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها