استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری با جدیت دنبال می شود.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۴۴

قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری با جدیت در حال پیگیری است، اظهار داشت: در نشست های مختلف با مدیران استان بر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به استان تاکید شده است.

وی عنوان کرد: مدیران استان با تلاش و کوشش فراوان در مسیر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی حرکت می کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان ظرفیت های مختلفی برای سرمایه گذاری دارد که باید از این ظرفیت های برای توسعه بیشتر استان استفاده کرد.

*گردشگری؛ زمینه ساز توسعه استان

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری توانمندی های بسیاری دارد که بهره گیری از این توانمندی ها زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه گردشگری یکی از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری است، تاکید کرد: بیش از 250 جاذبه گردشگری و وجود آثار تاریخی در این استان از ظرفیت های مهم در بخش گردشگری این استان به شمار می رود.وی تاکید کرد: توسعه اماکن گردشگری و سرمایه گذاری در این بخش باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این استان می تواند به یکی از قطب های گردشگری جنوب غربی کشور تبدیل شود و در مسیر توسعه بیشتر قرار بگیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه گردشگری نیازمند سرمایه گذاری در این بخش و توسعه زیرساخت هاست.وی با اشاره به اینکه رسانه ها با معرفی ظرفیت های و پتانسیل های استان نفش مهمی در جذب سرمایه گذار به این استان دارند، تاکید کرد: خبرنگاران و رسانه ها برای توسعه بیشتر استان در این مسیر حرکت کنند.استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش صنعت یکی از دیگر ظرفیت های قابل سرمایه گذاری در این استان است، ادامه داد: هم اکنون زیرساخت ها برای ورود سرمایه گذار در این بخش فراهم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها