توئیت های رئیس جمهور تازه آمریکا و واکنش او نسبت به بسیاری از حواشی هر چند مورد اعتراض بسیاری از سیاستمداران آمریکایی قرار گرفته است اما خوراک خبری خوبی برای رسانه ها ایجاد کرده است، رسانه هایی که اتفاقا خود ترامپ هیچ اعتقادی به آن ها ندارد.
کد خبر: ۱۰۰۸۵۶۹
ترامپ این بار به آرنولد گیر داد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از گاردین شاید فکر کنید که واکنش دونالد ترامپ به حواشی زندگی اش برای دنبال کنندگان او تکراری باشد اما بدون شک اینگونه نیست و همچنان این واکنش ها جزو جذاب ترین خبرهای رسانه هستند. فهرست مخالفان مشهور ترامپ هم نه تنها کم نمی شود که روز به روز در حال افزایش است. تازه ترینشان آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه و البته فرماندار سابق کالیفرنیا. هر چند این هنرپیشه پیش از این هم با رئیس جمهور تازه درگیری لفظی داشت با این تفاوت که در آن زمان دونالد ترامپ هنوز رئیس جمهور نشده بود. اما این بار این جدال لفظی کمی عمیق تر است و همه ماجرا هم از برنامه ای شروع می شود که نام ساکن کاخ سفید به عنوان یکی از تهیه کنندگانش است و آرنولد در آن برنامه نقش داشته است.

ماجرا از این قرار است که آرنولد اعلام کرد در سری جدید برنامه «کارآموز» شرکت نخواهد کرد چرا که به واسطه حضور ترامپ به عنوان یکی از تهیه کنندگان این برنامه ، روز به روز از مخاطبانش کاسته می شود. همین همین جمله اما از سوی دونالد ترامپ با واکنش تندی همراه شد. پس از انتشار حرف های آرنولد دونالد ترامپ یکی از آن فرار رو به جلوهای خودش را رو کرد و در توئیتی خطاب به مخاطبانش نوشت: «آرنولد شوارتزنگر داوطلبانه از برنامه کناره‌گیری نکرده است. او به دلیل افت شمار بینندگان برنامه اخراج شد. پایانی غمبار برای برنامه‌ای بزرگ.»

تفاوت «کناره گیری دلبخواهی آرنولد» با «اخراج» دونالد ترامپ برای هنرپیشه هالیوودی سخت آمد چرا که باز هم این توئیت پاسخ آرنولد را به همراه داشت. او در جواب رئیس جمهور نوشت: «باید به فکر استخدام نویسنده تازه‌ای برای لطیفه‌هایت باشی و البته دنبال فردی برای بررسی حقایق.»

دونالد ترامپ که از سال ۲۰۰۴ اجرای برنامه «کارآموز» را برعهده داشت، پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری از اجرای آن کناره گرفت و از این روی آرنولد شوارتزنگر اجرای فصل پانزدهم برنامه را برعهده گرفت. البته ترامپ همچنان در نقش یکی از تهیه‌کنندگان برنامه باقی ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها