کمتر از 10 درصد کمردردها با جراحی درمان می شود

شایع ترین علت جراحی های ستون فقرات

زن میانسالی که برای عمل جراحی کمر به مرکز درمانی در تهران رفته بود، پس از تزریق ماده بیهوشی فوت کرد. شوهر زن فوت شده در دادسرای جنایی از کادر پزشکی شکایت کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۴۳۰
مرگ ناگهانی زن تهرانی در اتاق عمل

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جوان ، چند روز قبل مأموران پلیس از مرگ مشکوک زن 50 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت باخبر و راهی محل شدند. بررسی‌ها نشان داد زن فوت شده پس از بیهوشی برای انجام عمل جراحی به طور ناگهانی فوت کرده است. شوهر زن فوت شده گفت: همسرم مدتی بود ناراحتی کمر داشت، به همین دلیل امروز برای انجام عمل جراحی کمر به این مرکز آمدیم. ساعتی قبل تیم پزشکی او را به اتاق عمل منتقل کردند تا مورد جراحی قرار بگیرد. در حالی که منتظر بودم همسرم سالم از اتاق عمل بیرون بیاید به من خبر دادند که او پس از تزریق ماده بی‌هوشی دیگر به هوش نیامده و فوت کرده است. الان من از کادر پزشکی اتاق عمل شکایت دارم.

با طرح این شکایت پرونده برای رسیدگی به دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد. قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرا پس از بررسی شکایت، پرونده را برای رسیدگی به دادسرای ویژه جرائم پزشکی فرستاد تا تشکیل کمیسیون پزشکی علت اصلی مرگ زن میانسال مشخص شود. تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
قبلا می‌رفتیم درمانگاه و بیمارستان خوب میشدیم الان میریم فوت میكنیم
123
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
خیلی با حال بود گل گفتی (با خنده )
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
پزشكا فقط به فكر پول هستن نه سلامتی مردم. ننگ بهشون
1
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
بخدا رفتم دندونپزشكی دو ماه پیش یك تومن هزینه كردم بازم دندونم درد میكنه جماعت چه كنم ............................................
طاهره
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
این اشتباهات همیشه بوده اما پنهان می موند اما الان با وجود شبكه های اجتماعی هیچی پنهان نمیمونه. اشتباهات پزشكی.. تنبیه دانش آموزان بیچاره. خدا به ما رحم كنه.
یكتا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
شاید آسم داشته كه با تزریق ماده بیهوشی دچار ایست قلبی شده كسانی كه مبتلا به آسم هستند حتی در ریختن قطره های چشمی باید پرهیز كنند. یا شاید مشكلات قلبی و عروقی پنهان داشته گرفتگی عروق داشته.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها