رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس با اشاره به اصلاح مصوبه قبلی مجلس مبنی بر حقوق 24 میلیون تومان مدیران کشور، گفت: طبق مصوبه امروز سقف دریافتی مدیران کشور ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۲۸
سقف دریافتی مدیران ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست علنی عصر امروز (شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت خانه ملت به مصوبه قبلی خود درباره سقف حقوق مدیران کشور، اظهار داشت: نمایندگان پیش از این در برنامه ششم توسعه، سقف دریافتی حقوق‌بگیران را 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین کرده بودند و 4 گروه مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم را از این سقف مستثنی کرده بودند که در مصوبه بعدی مدیران نیز به جمع مستثنی شده‌ها اضافه شدند، اما امروز با اصلاح مصوبه مجلس سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران از جمله مدیران 12 میلیون و 600 هزار تومان تعیین شد.

وی همچنین گفت: بر این اساس، سقف حقوق دریافتی 4 گروه مستثنی شده از جمله مشاغل تخصصی، مشاغل عملیاتی، مناطق مرزی و مناطق محروم 30 درصد بیش از سقف دریافتی همه حقوق‌بگیران خواهد بود و سقف دریافتی آنان حدود 16 میلیون تومان تعیین شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
یه كمی هم به فكر بازنشستگانی كه بین 2 میلیون تومان و كمتر از 3میلیون می گیرند باشید چون این ها هم فرزند دانشجوو هم فرزند دم بخت وهم فرزند مریض و خودشان هم مریض تر از همه اعضای خانواده است و سا لها در سخت ترین شرایط مناطق عملیاتی خدمت كرده اند كه همه مسئولان می دانندولازم به یادآوری نیست.
مستانه
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
من حدود سی سال در آموزش و پرورش كاركرده ام و ده ساله بازنشسته ام اما با مدرك لیسانس و گروه 15 فقط یك میلیون و پانصد حقوق می گیرم. عمرم را در كلاسهای درس هدر دادم و حالا بیمار و ناتوان نیاز به درآمدی چندبرابر این حقوق ناچیز دارم اما كو عدالت؟
محمد
United States
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
جای بسی تاسفه كه وكلای ملت برای افزایش اندك حقوق شاغلین منبع و ماخذ كم میارند و انرا مغایر اقتصاد مقاومتی تلقی میكنند...ولی حقوقهای كلان خود را مثل ابخوردن و بقول ریاست محترم مجلس و با رای بالا مصوب هم میكنند...اینست عدل و قسط
محمد
United States
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
باسلام و احترام مسولین محترم جام جم در طول یكماه ی اخیر چند مطلب ارسالی بنده را كه بازنشسته و دانشگاهی هم حضور دارم با دستكاری منتشر و یا اصلا امتناع نموده اید...سوال بنده اینه شما عزیزان ایا طرفدار نجومی ها شرف حضور دارید یا ملت شریف...
علی تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
۰
۰
باسلام:قدیم ندیما میگفتند به مرگ گرفتیم تا به تب راضی شود.جالبه .خدارا شكر كشور پولداری داریم.ماهی دوازده ملیون تومان برای مدیرانی كه كارایی ندارند.برای چی؟؟؟!!! این حقوق زیبنده نیروهای گمنامی میباشد كه برای امنیت ملت ایران از جانشان میگذرند.نه كسانیكه در پشت میزهایشان جا خوش كرده اند.
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
۰
۰
من بیچاره سالهاست دنبال كارم.حرامتان باد
ابراهیم قلیچ خانی
Taiwan, Province of China
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
سلام،
اقدامی بسیار لازم و بجایی بود.

نیازمندی ها