دونالد ترامپ در سخنانی در جمع تفنگداران نیروی دریایی آمریکا گفت: ارتش کشورش از جنگ اول جهانی تاکنون رشدی نکرده و در ضعیف ترین وضعیت قرار گرفته اما او به زودی عظمت از دست رفته این ارتش را به آن باز خواهد گرداند.
کد خبر: ۱۰۰۷۸۱۱
ترامپ: ارتش امریکا در ضعیف ترین وضعیت قرار دارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در دیدار از ناو هواپیمابر جرالد فورد که به نام رئیس جمهوری آمریکا بعد از استعفای نیکسون نام گذاری شده ، بخش عمده ی سخنان خود را به تعریف و تمجید از این ناو هواپیمابر اختصاص داد و گفت: ساختن این ناو 13 میلیارد دلار هزینه داشته و قادر به حمل 4 هزار و 500 نیرو و 70 هواپیما است و این نمونه کوچکی از آینده ارتش آمریکا است.

وی در ادامه به نیروهای مسلح وعده داد که کشورش در آینده نزدیک از این نمونه ها در ارتش و نیروی دفاعی خود بسیار خواهد داشت.

ترامپ اضافه کرد که به کمک جیمز ماتیس وزیر دفاع، قصد بازسازی و عظمت بخشیدن به ارتش این کشور را دارد و این ارتش را به ابزار ها و تجیهزات پیشرفته ای مجهز خواهد کرد تا از آن برای جلوگیری از حملات و در صورت ضرورت شرکت در جنگ ها استفاده کند.

وی افزود : ‌در چنین صورتی طرف های دیگر این جنگ ها به گفته او به درد سر های زیادی مبتلا خواهند شد.

ترامپ به نیروهای مسلح کشورش گفت که او و رهبران نظامی آمریکا هرگز پشت آن ها را خالی نخواهند کرد و تجهیزات تازه و نیروی کافی برای حفاظت از صلح را در اختیار این کشور قرار خواهند داد.

وی اظهار امیدواری کردکه کشورش مجبور به شرکت در جنگی نشود، اما درصورت اجبار نتیجه اش قطعا پیروزی آمریکا خواهد بود.

ترامپ تاکید کرد که برای احیای عظمت ارتش به تامین بودجه لازم از سوی کنگره آمریکا نیاز خواهد داشت.

رئیس جمهوری آمریکا از این که همه هواپیما ها ، کشتی ها و تجهیزات نظامی در داخل آمریکا و بدست کارگران آمریکایی ساخته می شود، گفت: از این پس نیز همه این تجهیزات را مردم آمریکا و در درون خاک آمریکا خواهند ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها