رئیس کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران:

قلیانی‌ها بیشتر دچار سکته مغزی می‌شوند/نشانه‌های سکته مغزی

شش پسر نوجوان و جوان که با چاقو و قمه با حمله به یک گروه کوهنوردی در ارتفاعات کوهستانی تهران اموال‌شان را سرقت کرده بودند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۹۴
قلیان کشیدن انگیزه سرقت در کوهستان

به گزارش جام‌جم، چهارم دی امسال مرد پزشکی همراه چند نفر دیگر با حضوردر شعبه پنجم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از اعضای یک باند سرقت شکایت کردند.

شاکی به قاضی علی وسیله‌ایردموسی گفت: من و دوستانم روز جمعه برای کوهنوردی به یکی از مناطق کوهستانی شمال تهران رفته بودیم. بعدازظهر در حال پایین آمدن از ارتفاعات بودیم که شش پسر نوجوان و جوان درحالی که چاقو و قمه به دست داشتند ابتدا به یک مرد سالخورده کوهنورد حمله کرده و راه را بر او بستند. آنها عینک و عصای کوهنوردی، کوله پشتی و پول‌هایش را دزدیدند وکتکش زدند. بعد به ما نیز حمله و اموال و پول‌هایمان را دزدیدند.

فقط توانستیم چند شماره‌ پلاک خودروی متهمان را به خاطر بسپاریم.

جست‌وجوهای پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان فراری ادامه داشت تا این که ماموران هفته گذشته توانستند صاحب خودروی مورد نظر را که یک زن بود در تهران شناسایی کنند.

این زن به اداره آگاهی احضار و در تحقیقات مدعی شد شوهرش با این خودرو مسافر جابه‌جا می‌کرده و روزی که شاکیان می‌گویند سرقت انجام شده، خودرو در اختیار پسرش بوده و او و دوستانش با آن به تفریح رفته‌اند و شب خودرو را تحویل شوهرش داده‌اند و او ازماجرای سرقت خبر نداشته است.با توجه به گفته‌های این زن، پسر وی که 17 ساله بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و بازداشت شد.

متهم نوجوان به افسر تحقیق گفت: من و دوستانم می‌خواستیم برای تفریح به کوهستان و بعد برای قلیان کشیدن به قهوه‌خانه برویم اما پولی نداشتیم. هنگام پرسه زدن درکوهستان ابتدا متوجه کوهنورد سالخورده و بعد دیگر کوهنورد ان حاضر در آنجا شدیم. تصمیم گرفتیم به آنها حمله کنیم تا پولی به دست بیاوریم. دوستانم چاقو و قمه داشتند که به این افراد کوهنورد حمله و همه را کتک زدند و به مرگ تهدیدشان کردیم. ما عصای کوهنوردی، کوله‌پشتی و پول آنها را سرقت کردیم. بعد هم متواری شدیم و با پول‌های سرقتی، به قهوه‌خانه رفتیم و ساعت‌ها قلیان کشیدیم و خوشگذرانی کردیم. بقیه پول‌ها را هم میان یکدیگر تقسیم کردیم.

با اعترف این سارق نوجوان، دیروز دیگر همدستانش بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
به كجا چنین شتابان؟!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
چه راحت انگار قصه تعریف میكنه تو كه راست میگی فقط برای قلیان پول نداشتید كه زورگیری كردی و بیچاره ها رو كتك هم زدید و هرچه داشتند بردین خدا به شما رحم كنه .... توی سن 17 سالگی اینجور از مردم زورگیری مكنین و كتكشان میزنید تا 10 سال دیگه كه حرفه ای میشین و ان شاء الله همه نوع خلاف اگه بخای اینجوری ادامه بدی یاد میگیری.... از خدا میخام خودش به حالتون رحم كنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
اینا زرنگند برای اینكه جرمشون كمتر بشه ادعای بار اول و از روی مسائل غیرمهم میكنند جالبه اگه دقت كنید طبق گفته هاشون كه میگه گفتیم كسی ما رو نمیبینه و شناسایی نمیشیم(در كوه)....اگه این كاره نبودید همراه داشتن قمه و چاقوتون برای چی بود...
نرم افزار موبایل
-
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
والله خوبه هركه پول لازمه قمه وقداره روببنده وراه برضعیفان ببندن.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
۰
۰
چند سال زندانن ؟

نیازمندی ها