واکنش ترانه علیدوستی بازیگر «فروشنده» به جایزه اسکار

تبریک به همه... به آقا بهزاد با فنجان های چایش

در شرایطی که از بامداد امروز بسیاری از چهره های سینمایی ، سیاسی، ورزشی و ... با پیام های مختلف به برگزیده شدن فیلم فروشنده واکنش نشان دادند،‌ ترانه علیدوستی بازیگر فیلم فروشنده دقایقی پیش بالاخره نسبت به گرفتن جایزه اسکار این فیلم مطلبی را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۰۳
تبریک به همه... به آقا بهزاد با فنجان های چایش

به گزارش جام جم آنلاین، ترانه علیدوستی اسکار «فروشنده» را به گروه سازنده این فیلم تبریک گفت و نوشت:تبریک به آقای فرهادی، فیلمساز افتخارآور برای دومین اسکارش، به شهاب عزیزم برای دومین فیلم اسکاری اش، به عمو فرید سجادی حسینی، به بابک کریمی و مینا ساداتی، مارال بنی آدم، مهدی کوشکی و عماد امامی.
تبریک به حسین جعفریان و گروه فیلمبرداری، به کیوان مقدم و سارا سمیعی برای صحنه و لباس. تبریک به مهرداد میرکیانی. تبریک به حسین بشاش و خاطره ی یدالله نجفی. تبریک به حبیب مجیدی. تبریک به هایده صفی یاری برای تدوین، به ستاراورکی برای موسیقی. تبریک به سام کوچولو که دلمون رو برد. تبریک به روزبه سجادی، سمیه میرشمسی و امین فنکال از گروه کارگردانی (که خیلی هوایم را داشتند) و تبریک به آقابهزاد که بی فنجانهای چای او این فیلم نمیشد این فیلم.
از خوشحالی همه شما خوشحالم.
فقط... جای عباس کیارستمی خالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
و تبریك به خودت بانو و ستاره درخشان سینمای ایران زمین سركار خانم ترانه علیدوستی عزیز
حامد
France
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
تبریك و هزاران تبریك به خودت و كارگردان و دست اندركاران این فیلم و آقای شهاب حسینی و خودتون سركار خانم علیدوستی. كشور بایستی قدر شما گوهرهای ناشناس را بداند
نظر
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
۰
۰
هم دوسش دارم هم شخصیتش رو قبول دارم . با آرزوی بهترینها . براتون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها