مراسم اسکار در حالی 26 فوریه ( هشتم اسفند) برگزار می شود که از فیلم فروشنده و اصغر فرهادی به عنوان یکی از شناس های اصلی دریافت اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان نام برده می شود و این در شرایطی است که کارگردان کشورمان به دلیل قانون جدید ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور، امکان حضور در این مراسم را ندارد و به جای آن دو نماینده به آکادمی اسکار معرفی کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۲۷
انوشه انصاری و پروفسور نادری، نمایندگان فرهادی در اسکار

به گزارش جام جم آنلاین، در پی انتشار بیانیه اصغر فرهادی مبنی بر عدم شرکت در مراسم اسکار با توجحه به قانون ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور مسلمان به آمریکا آن طور که سینما دیلی گزارش داده است، اصغر فرهادی،‌انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری را به نمایندگی از خود و فیلم فروشنده برای شرکت در هشتاد و نهمین مراسم اسکار معرفی کرد.

انوشه انصاری، متولد ایران سال 1345 و اولین زن ایرانی فضانورد است. او همچنین چهارمین گردشگر فضایی است که هزینه سفر خود را پرداخت کرده است. پروفسور فیروز نادری هم دیگر ایرانی صاحب نام در جهان متولد شیراز در سال 1325 است.

او مدیرکل اکتشافات منظومه خورشیدی در ناسا و معاون پیشین مدیر کل تنظیم راهبردهای آزمایشگاه پیش رانش جت در ناسا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نوذر
France
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
مراسم اسكار برای فیلم فرهادی كلا فضایی شد....احتمالا فیلم بعدی فرهادی فضاییه...
طهمورث
United States
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
۰
۰
فیروز نادری ( بنا به نوشته ویكی پدیا ) معتقد به اسلام و به طور كلی معتقد به هیچ دین الهی و غیر الهی دیگه ای نیست ، سپردن این مهم به این فرد لامذهب ، نشانه خوبی برای مردم ما نیست .
ما نیازی به فیروز نادری ها و لامذهبان و وطن فروشان امثال ایشان نداریم ؛ كه با اراده جوانان مومن و انقلابی آینده صنعتی ایران را خواهیم ساخت.
والسلام علیكم و رحمه الله و بركاته
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
خدایا اینها كی هستن؟؟؟
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
متاسفم همین
واشقانی فراهانی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
دیگه بیش از اندازه دارین این سینما و هنر پیشه هارو بزرگشون میكنید مگه شق القمر كرده كه حالا نره اسمان به زمین میاد یا قران خداغلط میشه انسانهای بزرگتر از اینها رو داریم كه در نهایت گمنامی بسر میبرن ویا از دنیا رفتن و جونشون فدای این مملكت كردن و دنبال این اسكار بازی ها هم نبودن مثل شهدای هسته ای عزیزمون گور پدر امریكا و ترامپ و وطن فروشهایی كه بجای موندن تو كشور خودشون و خدمت كردن ول كردن رفتن به اجنبی خدمت میكنن
پگاه
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
از انتخاب فرهادی خوشم اومد كه از انوشه انصاری و پروفسور نادری دعوت كرد بجاش جایزشو بگیرن تا دنیا ببینه كه زنان ایرانی بدبخت توخونه نشین و بی چاره هنوز نشدن.
زنان ایران هنوزم توانمند هستن
اقای نادری هم كه مایه افتخار ایران هست.
دلم بحال ایران میسوزه كه هیچ وقت خیری از مردمش ندید
ایراندوست
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
۰
۰
اینها نمایندگان اصغر فرهادی هستند و نه نمایندگان ایران. آن به اصطلاح پروفسور هم برای حفظ موقعیتش در
آمریكا بایستی خود را لامذهب معرفی نماید.

نیازمندی ها