حتی حکم سه ماه محرومیت پزشک کیارستمی هم اجرا نشد

اعتراض جدید به بررسی پرونده پزشکی کیارستمی

هشت ماه از مرگ نابهنگام عباس کیارستمی کارگردان برجسته سینمای ایران می‌گذرد و تکلیف وضعیت نهایی پرونده پزشکی او همچنان نامعلوم است. به نظر می‌رسد با کم شدن آتش انتقاد رسانه‌ها پاسخ نهایی درباره این پرونده نیز از سوی مراکز مرتبط با آن به دست فراموشی سپرده شده است. به تازگی بهمن کیارستمی در یادداشتی به این فراموشی اشاره کرده و در ابتدای آن کنایه عجیبی هم به امید روحانی زده است.
کد خبر: ۱۰۰۴۰۵۶
اعتراض جدید به بررسی پرونده پزشکی کیارستمی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آی سینما بهمن کیارستمی که فعال‌ترین عضو خانواده عباس کیارستمی درباره پرونده پزشکی این کارگردان فقید است یادداشت خود را این‌گونه آغاز کرده است:« دیروز عصر از خیابون جم رد میشدم، اتفاقا احمد میر رو دیدم، ریش گذاشته بود. شاید اگر امید روحانی هم ریشش رو بتراشه پرونده پزشکی کیارستمی مختومه بشه و گناهان همه شسته بشه.» کیارستمی در حالی این کنایه را به روحانی گفته که این پزشک و بازیگر سینمای ایران با گذشت 8 ماه از مرگ کیارستمی و شایعاتی که از سهم تقصیر روحانی در این اتفاق شنیده می‌شود حاضر به گفتن یک کلمه هم در این زمینه هم نیست. مردی که خیلی‌ها او را جعبه سیاه درگذشت عباس کیارستمی می‌دانند حتی مدتی پیش زمانی که با سوال یک خبرنگار در این رابطه مواجه شد دست خود را جلوی دوربین برد و گفت و‌گو را قطع کرد.
بهمن کیارستمی در یادداشتش دوباره ماجرای مرگ پدر را و مسیر پرونده را شرح داده است و به صورت خلاصه از زمان تشخیص بیماری تا مرگ تلخ او در فرانسه را اشاره کرده است.
او در پایان یادداشت خود تاکید می‌کند از مهر ماه تا کنون هنوز همه مشغول بررسی اعتراض پزشک معالج هستند و در طول بررسی این اعتراض احمد میر بدون مشکل کارش را ادامه داده: «سازمان نظام پزشکی از مهرماه که این حکم محرمانه را صادر کرد تا امروز اول اسفند مشغول بررسی اعتراض پزشک معالج است و هیچ حکم رسمی غیر محرمانه و قابل انتشار دیگری هم در ارتباط با این پرونده صادر نکرده. یعنی تا امروز دکتر احمد میر از سه ماه طبابت در محل ارتکاب تخلف هم منع نشده.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها