فرشید اسماعیلی ستاره جوان استقلال به درخشش خود در این تیم ادامه می‌دهد. او که در دربی موفق شده بود یک گل بزند و یک پاس گل بدهد، در بازی با ذوب آهن هم درخشید و توانست تاثیر زیادی در برد تیمش داشته باشد. او در این مسابقه هم موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد تا برای دومین دیدار پی در پی بهترین بازیکن استقلال شود. این بازیکن از زمانی پایش به گلزنی بازتر شد که منصوریان اجازه داد در زمین مسابقه آزادتر باشد و به محوطه جریمه نزدیکتر شود. اسماعیلی زمانی که در فجر و بندر لنگه بازی می‌کرد، زیاد گل می‌زد ولی در استقلال محدود شده بود. منصوریان اما تصمیم گرفت در بازی‌های قبلی اسماعیلی را آزادتر بگذارد تا این بازیکن ناگهان تبدیل به ستاره اول استقلالی‌ها شود.
کد خبر: ۱۰۰۳۵۲۲

او پس از دیدار با ذوب‌آهن، به جام‌جم ورزشی می‌گوید: «بازی با ذوب‌آهن در اصفهان همیشه سخت است. این تیم در بازی قبلی اش باخته بود و می‌خواست مقابل ما جبران کند. آنها خوب بازی کردند ولی ما بهتر بودیم. موقعیت‌های بیشتری داشتیم و در نهایت توانستیم این بازی را ببریم و به هواداران تقدیم کنیم.»

اسماعیلی به اتفاقات دربی اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد: «متاسفانه در خبرها خواندم که چند هوادار استقلال بعد از گل‌هایی که زدیم دچار حمله قلبی شدند. بعد از دربی اینقدر شلوغ بود که اصلا نشد بفهمیم چه اتفاقی برای این عزیزان افتاده است. برای این عزیزان آرزوی سلامتی می‌کنم. این برد را هم تقدیم می‌کنیم به این عزیزان و خانواده‌هایشان. شوخی نیست. به خاطر فوتبال جان شان را به خطر انداخته‌اند. هواداران ما عاشق فوتبال هستند. این هوادار را هیچ جای دنیا نمی‌شود پیدا کرد.»

ستاره استقلال درباره گل فوق‌العاده زیبایی که با یک هد پرشی به ذوب‌آهن زد، می‌گوید: «خسرو حیدری از جناح راست سانتر بسیار خوبی انجام داد. من با توپ فاصله داشتم ولی باید زمان بندی می‌کردم. می‌دانستم به توپ می‌رسم. آن لحظه به هیچ چیز فکر نمی‌کردم جز این‌که این توپ را گل کنم. راه نداشت. باید چنین پاسی را گل می‌کردم. خدا را شکر می‌کنم که توپم وارد دروازه شد. این گل حاصل تلاش کل بچه‌های تیم بود.»

و در ادامه اسماعیلی با یک سانتر بیرون پای دقیق باعث شد برزای هم گلزنی کند. فرشید می‌گوید: «بهنام نیمه اول یک موقعیت داشت که نتوانست گل کند. به‌خاطر همین خیلی ناراحت بود. دوست داشت حتما گل بزند. من هم یک لحظه از چپ نفوذ کردم و او را دیدم. با بیرون پا پاس دادم. خیلی خوشحالم که برای دومین بازی متوالی هم گل زدم و هم پاس گل دادم.»

اما این سوال پیش می‌آید که چطور اسماعیلی ناگهان شکوفا شد و اینقدر خوب گل زد و پاس گل داد؟ خودش اینطور پاسخ می‌دهد: «اتفاق خاصی نیفتاد. من همان بازیکن هستم. فکر می‌کنم همه در پست خود جا افتاده‌اند. کلا تیم ریتم خوبی دارد و هرکس می‌داند وظیفه‌اش چیست. این را مدیون کادر فنی هستیم که خیلی زحمت می‌کشند. آنالیز خیلی خوبی از رقبا داریم و به‌خاطر همین وقتی به زمین بازی می‌رویم، می‌دانیم باید چکار کنیم. روی برنامه جلو می‌رویم. آقای منصوریان به من هم لطف داشته و امسال خیلی کمکم کرده است. به من اجازه داده به دروازه نزدیک‌تر باشم. از آنجا که تیم ما هجومی است، شانس گلزنی همه ما بیشتر شده است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها