افتتاحیه دومین اجلاسیه دور پنجم خبرگان رهبری

انتقاد آیت الله جنتی از نظارت بر انتخابات شوراها

امام‌جمعه موقت تهران گفت: برخی که در فتنه سهم داشتند زبان‌شان دراز شده و می‌خواهند آشتی ملی را مطرح کنند اما ملت یکپارچه هستند.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۲۴
مبارزه با گرانی و اعتیاد مطالبه مردم است/ فتنه‌گران زبان دراز شده اند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران ظهر امروز (جمعه 29 بهمن) در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای تهران، با اشاره به حضور مردم در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این حضور حماسی سبب اعتراف دشمنان بود و در هیچ سالی دشمن اعتراف نکرده بود و استقامت ملت آنها را به عقب راند و به عظمت شما اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه باید همه بدانند مردم انقلاب‌شان انقلاب فقاهت، ولایت و حسینی است و انقلاب اسلامی با رهبری صاحب ولایت این انقلاب رخ داده است، گفت: اگر مردم حضوری این چنینی دارند، معنایش این است که انقلاب را خودمان انجام دادیم و صاحب و نگهبان وفدائیان انقلاب هستیم، اما به این معنا نیست که از مسئولان گله‌مند نیستیم.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان اینکه مردم ما با تلخی‌ها دست و پنچه نرم می‌کنند، خاطرنشان کرد: مسئله گرانی، رکود و شیوع اعتیاد و تبعیض مسائلی است که مردم از مسئولان مطالبه می‌کنند.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران با بیان اینکه برخی که در فتنه سهم داشتند، زبان‌شان دراز شده و می‌خواهند آشتی ملی را مطرح کنند، تصریح کرد: چه کسی می‌خواهد با چه کسی آشتی کند؟ ملت یکپارچه هستند و با کسانی که با ولایت نساختند و بسیجی را برهنه و کتک زدند و انواع هتاکی‌ها را به شعائر امام وانقلاب کردند، هرگز آشتی نخواهند کرد.

وی با اشاره به صحبت‌های مسئول امور اروپا که گفته اگر برجام نبود وقوع جنگ ضروری بود، اظهار کرد: این فریب است و اگر دنیا با ما نمی‌جنگد چون توان جنگ ندارد. در 8 سال جنگ تحمیلی شرق و غرب با ما جنگیدند. ملت ما تا آخر ایستاده‌اند و عقب‌نشینی نمی‌کنند و اگر قدرت‌های دنیا به ما حمله نمی‌کنند به خاطر اقتدار و روحیه دینی ما و حکم جهاد معقول ماست. می‌خواهند افکار ما را به برجامی که خاصیتی نداشت توجه دهند و از طرفی حواس مسئولان را از دو جنگ اقتصادی و فرهنگی و اقتصاد مقاومتی که رهبر عزیز ما به مسئولان تفهیم کردند، پرت کنند.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی تأکید کرد: مسئولان واجب است برای ادای دین به مردمی که 22 بهمن آمدند به مشکلات اقتصادی مردم حساسیت نشان دهند و توضیح دهند چه کرده‌اند؟ مردم به سفره‌شان و به جوان‌هایی که در خانه هستند، نگاه می‌کنند و باید چاره‌ای اندیشید.

امام‌جمعه موقت تهران با اشاره به مردم بحرین که ششمین سال انقلاب را می‌گذرانند، گفت: نه تنها این انقلاب خاموش نشده، بلکه مردم بحرین جان به کف گرفته و توصیه می‌کنم حاکمان این کشور راه شاه را نروند. به ملت خودتان احترام کنید. درخواست آنها خواستن رای است و قطعاً پیروزند.

وی با بیان اینکه حکومت عربستان تا چه زمانی می‌خواهد کودکان را بکشد؟ گفت: در همین روزهای گذشته مجلس عزا را در یمن به خاک و خون کشیدند. لعنت بر سازمان ملل و فضاهایی که یک‌ روز این رژیم را کودک‌ کش و روز دیگر همان نام کودک‌ کش را با رشوه برداشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
دنیا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
دنیا جرات نمی كند با ما بجنگند!
جانباز و بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
۰
۰
چرا به حساب فتنه گران رسیدگی نمی شود. مردم منتظور بر خورد با آنها هستند.

نیازمندی ها