خاطرتان باشد علی کریمی شماره 8 محبوب و سابق پرسپولیس قبل از دیدار حساس مقابل تراکتورسازی تبریز به اردوی سرخپوشان تهرانی رفت و با برانکو و شاگردانش ملاقات کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۰۹
درخواست پرسپولیسی‌ها از کریمی؛ بیا اردو!

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه خبرورزشی ، آن مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیسی‌ها به پایان رسید و به همین خاطر شاگردان برانکو آن را به خوش‌یمن بودن و پاقدم جادوگر ربط دادند. برانکو و شاگردانش قبل از شهرآورد 84 هم منتظر حضور علی کریمی در هتل المپیک بودند. ظاهراً جادوگر گفته بود شاید باز هم به اردوی پرسپولیسی‌ها برود اما چنین اتفاقی نیفتاد. علی کریمی که خیلی عادت ندارد مانور تبلیغاتی بدهد یا مثل برخی‌ها با اطلاع قبلی به اردو، تمرین و مسابقات پرسپولیس برود ترجیح داد شهرآورد را از تلویزیون تماشا کند و البته بعد از بازی هم به حمایت از سرخپوشان پرداخت.

شنیده شده دیروز برخی از نزدیکان باشگاه و بازیکنان پرسپولیس از طریق پیامک، تلفن و دوستان مشترک به علی کریمی پیغام دادند: «قبل از بازی با سپاهان به اردوی ما بیا چون پا قدم شما خوب است!» از آنجایی که جادوگر محبوب فوتبال ایران به شدت غیرقابل پیش‌بینی است و اهل مانور و بزرگنمایی کارهایش نیست، نمی‌توان حدس زد به اردوی پرسپولیسی‌ها می‌رود یا نه اما شاگردان برانکو بدجور منتظر علی کریمی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها