جام جم آنلاین - آرشیو

طرز تهیه پاستیل میوه ای

طرز تهیه پاستیل میوه ای

پاستیل ها به خاطر طعم شیرین و شکل های جذابی که دارن همیشه جزو تنقلات پر طرفدار بین بچه ها و بزرگتر ها هستن.

طرز تهیه هات داگ پنیری

طرز تهیه هات داگ پنیری

حالا که نمیشه از خیر این خوشمزه جذاب پر چربی گذشت بهترین کار اینه که دست به کار بشید و خودتون اون رو توی خونه آماده کنید. اینطوری حداقل کنترل مواد اولیه رو در دست دارید. می تونید مقدار اونها رو بر اساس سلیقه خودتون تغییر بدید.

طرز تهیه شیرینی کلمپه کرمان

طرز تهیه شیرینی کلمپه کرمان

یکی از شیرینی های سنتی کرمان که ظاهرش شبیه کلوچه است، به نام کلمپه معروفه. محتوای داخل این شیرینی خوشمزه مخلوطی از خرما به همراه پودر هل و یه سری مواد دیگه است.

طرز تهیه قهوه موکا

طرز تهیه قهوه موکا

برای تهیه قهوه موکا روش های مختلفی وجود دارد و حتی در مواد اولیه آن اخلاف نظر هایی هست اما چیزی که بین همه دستور ها مشابه است وجود قهوه و شکلات میباشد.

طرز تهیه کتلت گوشت و قارچ

طرز تهیه کتلت گوشت و قارچ

مقدار تخم مرغ ها بسته به اندازه انها دارد ، ابتدا 2 تخم مرغ به مایه گوشت اضافه کنید و اگر احساس کردید نیاز است تخم مرغ سوم را نیز اضافه کنید اما دقت داشته باشید که مایه کتلت شل نشود و بتوانید با دست به آن شکل دهید ، در زمان اضافه کردن پیاز رنده شده به مایه گوشت با فشار دست اب اضافی پیاز را بگیرید.

طرز تهیه کیک رژیمی هویج

طرز تهیه کیک رژیمی هویج

ز کالری بگذریم میرسیم به مزه ی کیک. کیک رژیمی با میوه اصولا خیلی دلچسبه. حالا اگه این کیک رژیمی با هویج تهیه بشه خب شیرین تر و دوست داشتنی تر هم میشه. کیک رژیمی هویج مواد خیلی خاصی نیاز نداره و کاملا در دسترسه. پس فکر نکنم دیگه بشه به یه کیک رژیمی خوشمزه با طعم هویج نه گفت! با ما همراه باشین.

طرز تهیه پوره توت فرنگی

سس ها یکی از متنوع ترین طعم دهنده ها هستن که با مواد اولیه ی مختلف و به روش های گوناگون درست میشن. تنوع خیلی زیاد سس ها باعث شده که برای هر پیش غذا، غذا و دسر از سس مخصوصی استفاده میشه.

طرز تهیه سوپ سیب زمینی

طرز تهیه سوپ سیب زمینی

سوپ سیب زمینی ،یک سوپ رژیمی مخصوص فصل سرما برای کسانی که میخواهند چاق شوند....

طرز تهیه لازانیا بدون فر

طرز تهیه لازانیا بدون فر

توی این دستور لازانیا بدون فر شما می تونین هر مواد اولیه ای که دوست دارین رو اضافه کنین. می تونین مقدار مواد اولیه رو هم کم یا زیاد کنین. کاملا انتخاب با خودتونه. اگه دوست دارین گوشت چرخ کرده یا مرغ بریزین اگه هم دوست ندارین فقط با سس ماکارونی اون رو تهیه کنین.

طرز تهیه آب طعم دار میوه ای

طرز تهیه آب طعم دار میوه ای

برای درست کردن نوشیدنی با نعنا باید برگ های تازه نعنا را خرد کنید و داخل آب بریزید و اگر دوست داشتید مقداری عرق نعنا هم داخل آب اضافه کنید . چند عدد آلبالو ی یخ زده هم میتوانید داخل این آب فانتزی بریزید و از طعم فوق العاده آن لذت ببرید.

طرز تهیه فریتر ذرت

طرز تهیه فریتر ذرت

روغن شورتنینگ یا روغن قنادی برای ترد شدن فریتر استفاده می‌شود، در صورتیکه امکان دسترسی به آن را ندارید می‌توانید آن را حذف کنید.

۲۰فوت و فن از بزرگترین آشپز های دنیا

۲۰فوت و فن از بزرگترین آشپز های دنیا

همیشه یکسری نکات و فوت و فن هایی برای پخت و پز وجود دارد که قطعا هر آشپزی روزی به آن ها نیاز پیدا می کند. نکاتی که آشپزی را برای عاشقانش دوست داشتنی تر و دل چسب تر می کند.

طرز تهیه رب فلفل

طرز تهیه رب فلفل

رب فلفل رنگی شبیه رب گوجه فرنگی داشته و عطر و طعم بی‌نظیری دارد که باعث شده یکی از سس‌های منحصر به فرد برای مزه دار کردن غذا محسوب شود.

طرز تهیه سالاد اسپانیایی

طرز تهیه سالاد اسپانیایی

سالاد در واقع نوعی پیش غذاست که برخی از افراد به عنوان وعده غذایی شام مصرف می‌کنند. انواع مختلفی از سالاد‌های ایرانی و خارجی با عنوان سالاد شیرازی، سالاد الویه، سالاد ماکارونی، سالاد کاردینال و ...

طرز تهیه دسر قهوه و نارگیل

طرز تهیه دسر قهوه و نارگیل

این که دسر چند لایه داشته باشد و به چه شکل سرو شود به اختیار شماست. می‌توانید به سلیقه خود دسر قهوه و نارگیل را به شکل‌های مختلف در بیاورید و از آن برای پذیرایی در مهمانی‌ها استفاده کنید.

طرز تهیه مارشمالو ژله ای

طرز تهیه مارشمالو ژله ای

شیرینی مارشمالو رنگی، سفید یا شکلاتی را شما در خانه به سادگی با گلوکز، به صورت ساده یا توپکی و مارپیچی، با پودر ژله و بدون پودر ژله و با ژلاتین هم می‌توانید درست کنید.

طرز تهیه پنکیک آلمانی

طرز تهیه پنکیک آلمانی

پنکیک عضوی جذاب و محبوب در بین انواع صبحانه است. مدل های بسیار زیاد پنکیک ها و تنوعی که میتوان در تزیین یا سرو آن ها ایجاد کرد، پنکیک را به صبحانه ای مقوی و دوست داشتنی هم برای بچه ها و هم بزرگسالان تبدیل کرده که به هیچ وجه نمیتوان از آن گذشت.

طرز تهیه نان خشک رژیمی

طرز تهیه نان خشک رژیمی

نان های رژیمی نسبت به نان های عادی مقوی تر هستند

2 صفحه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها