جام جم آنلاین - آرشیو

سخت است ولی ...

سخت است ولی ...

روزهای سختی است.همه در حال مبارزه اند و تلاش می کنند تا سلامتی خود و اطرافیانشان را حفظ کنند. همه می‌خواهند زندگی آرام تر و آسیب های کمتری را برای خود و دیگران ایجاد کنند.

نوروز شنیدنی در رادیو

نوروز شنیدنی در رادیو

نامگذاری سال جدید به نام «سال جهش تولید» عجین شد با كرونا و فضای متفاوتی كه در كشور ما وجود دارد. طعبیتا این مساله بر كنداكتور برنامه‌های رادیویی تاثیر جدی داشت و از اوایل اسفند تغییرات در برنامه‌ها را دستور كار قرار دادیم و ستاد كرونا در معاونت صدا شكل گرفت و بیش از 1366 ساعت برنامه برای پخش از همه شبكه‌های ملی و سراسری تولید و پخش شد.

نوروز رسانه ملی در روزگار کرونا و بی‌پولی

نوروز رسانه ملی در روزگار کرونا و بی‌پولی

مسئولیت سنگینی است، صدا و سیما باید بتواند برنامه هایی جذاب و شاد و در عین حال تاثیرگذار بر جامعه، مردم و فرهنگ کشور تولید کند و با شبکه های ماهواره ای هم رقابت کند.

سیمای متفاوت نوروز

سیمای متفاوت نوروز

نوروز امسال، یك نوروز متفاوت برای رسانه ملی بود، نوروزی كه باید با شرایط كرونا برنامه‌های سیما طراحی می‌شد تا بتوانیم با شعار در خانه می‌مانیم مردم را به بهترین شكل سرگرم و به داشته‌های آنها اضافه كنیم.

بهار می آید، کرونا می رود

بهار می آید، کرونا می رود

بهار در راه است، مثل هر سال همین موقع. زمستان می رود و بهار می آید. همین گزاره ساده و طبیعی که تکرار هر ساله طبیعت است به ما یادآوری می کند کرونا هم می‌رود و روزهای سلامت گذشته بازمی گردد.

عیدی پایتختی‌ها به مردم

عیدی پایتختی‌ها به مردم

آدم‌ها آرزوی زیادی دارند برای خود و دیگران. در شرایط فعلی جامعه ما و جامعه جهانی آرزوهای شخصی و آرزوهای گروهی در هم گره خورده اند.

عید یعنی حال خوب

عید یعنی حال خوب

از عید پارسال،از لحظه تحویل سال،از بهار نارنج که کنار هم بودیم کدام مان فکرش را می‌کردیم سالی اینقدر سخت و پر حادثه را تجربه کنیم؟ تقویم امسال را از فروردینش که ورق بزنید تا همین اسفند پر بوده از سختی و حادثه.

زیباترین تكرار

زیباترین تكرار

‌كمی بیمارم و مدام سرفه می‌كنم. حالم خوش نیست، حال خیلی‌های دیگر هم، اما اینها از زیبایی بهار كم نمی‌كند.

2 صفحه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها