۱۸ فروردين ۱۴۰۴ - ۱۶:۰۱
سیدعلی موسوی میرکلایی، مدیرکل سنجش مخاطب سازمان صداوسیما با حضور در استودیو شبکه خبر گفت: بیش از ۳۸ میلیون نفر، برنامههای ویژه سحر و افطار ماه رمضان امسال رسانهملی را دیدهاند. ما هفت نظرسنجی انجام دادیم که نتایج خوبی را از زحمات همکاران در معاونتهای صدا، سیما و سیاسی سازمان داشتیم. این نظرسنجیها به این شکل است که در هفته اول نوروز برنامههای ویژه تحویل سال را و سریالها را و در هفته دوم برنامههای ویژه تحویل سال و برنامههایی که در ایام نوروز پخش شد را رصد کنیم. میزان استفاده از برنامههای صداوسیما به طور کل امسال حدود ۷۳ درصد بود که درصد بسیار بالایی که از این میزان حدود ۴۹ میلیون نفر افرادی بودند که از برنامههای صداوسیما استفاده کردند که این یک رکوردزنی در این حوزه است.