
در گفتوگوی «جامجم» با استادان رسانه؛ دکتر اردشیر زابلی زاده و دکتر عباس اسدی عنوان شد:
رسانهها آرایش جنگی بگیرند؛ درگیر جنگ رسانهای هستیم
در رسانهها واقعیت و امر واقعشده از تخیل پیروی نمیکند نه برعکس! شاید بایستی چونان نظریهپردازان پسامدرن به این باور رسید که تکتک مخاطبان رسانه در هنگامه یک رویداد به نوعی شرکتکنندگان خود آن رویداد میشوند و رسانهها از رهگذر واژگان به نبرد با یکدیگر میپردازند و میدان رزم و جبهه جنگ را در فضای رسانهای بازنمایی میکنند تا آنجا که تکتک مخاطبان به سربازان با احساسهای واقعیشده تبدیل میشوند!