شهردار کرمانشاه:
سرمایه گذار با خود توسعه می آورد
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه مهندس بیژن مرادی بر جذب سرمایه گذار در پروژه های مختلف شهرداری تاکید کرد. شهردار کرمانشاه گفت: بطور حتم سرمایه گذاری با خود توسعه را به همراه دارد و باید برای افرادی که می خواهند سرمایهگذاری کنند فرش قرمز پهن کنیم.