
آذربایجان شرقی در تولید ۱۷ محصول کشاورزی رتبه برتر کشور را دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان در زمینه تولید ۱۷ محصول رتبههای اول تا سوم کشور را دارد و به دنبال تبدیل شدن به کانون صادراتی کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان در زمینه تولید ۱۷ محصول رتبههای اول تا سوم کشور را دارد و به دنبال تبدیل شدن به کانون صادراتی کشاورزی است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانشرقی از برگزاری سمینار «توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در بخش کشاورزی» در تبریز خبر داد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و مقاومت آذربایجان شرقی از اجرای تعداد ۲۴ عنوان ویژه برنامه حماسه آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد.
مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی تاکید کرد: حذف سبک زندگی عشایری، نهتنها به تضعیف تولید ملی منجر میشود، بلکه میتواند بستر بروز ناهنجاریهایی چون بیکاری، مهاجرت بیرویه و ازبینرفتن هویت فرهنگی را فراهم کند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از وجود ۶۰ پروژه پیشران در آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: ۱۶ پروژه از این تعداد، مرتبط با صنایع غذایی هستند. تولید گلوکز و روغن خوراکی در استان، علاوه بر پاسخگویی به نیازهای داخلی، ظرفیت تأمین نیاز کل منطقه شمال غرب کشور را نیز دارد.
روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجانشرقی در پاسخ به بیانیه باشگاه تراکتور در خصوص عملکرد آن رسانه درباره نحوه انعکاس جشن قهرمانی تراکتور، بیانیهای صادر کرد.
سرپرست مدیریت امور طیور سازمان جهاد کشاورزی آذربایجانشرقی از ثبت رکورد جدید تولید عسل در این استان خبر داد و گفت: آذربایجانشرقی با در اختیار داشتن بیشترین تعداد زنبورستانها در کشور، جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی از وجود ۱۳ هزار کیلومتر فیبرنوری در این استان خبر داد و گفت: یکهزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبرنوری در تبریز فعال است و برای حدود سه هزار واحد سازمانی در شهرهای مختلف استان از جمله فرمانداریها و بخشداریها فیبرنوری واگذار شده است.
در دورانی که صنایع راهبردی بیش از هر زمان دیگری با فشارهای چندجانبه از سوی اقتصاد جهانی، تحولات فناورانه، الزامات زیستمحیطی و افکار عمومی مواجهاند، نقش روابط عمومی از یک کارکرد تبلیغاتی صرف فراتر رفته و به بخشی از زیرساختهای حکمرانی صنعتی تبدیل شده است. صنعت پتروشیمی ایران نیز بهعنوان یکی از ستونهای اقتصاد ملی، اکنون در بزنگاهی حساس ایستاده است؛ جایی که برنامه هفتم توسعه تلاش دارد با ترسیم مسیرهای کلان، آن را بهسوی ارزشآفرینی بیشتر، حکمرانی مؤثرتر و تعامل جهانی هوشمندانهتر سوق دهد. اما پرسش اصلی آن است که در این میان و در راستای تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه در صنعت پتروشیمی، روابط عمومی چه نقشی ایفا میکند؟ و آیا میتوان نقش آن را بهعنوان عاملی پیشران در تحقق اهداف این برنامه تلقی کرد؟
مرکز تخصصی نوآوری گندم کشور با هدف ارتقای امنیت غذایی و تمرکز بر کیفیت این محصول، با استفاده از فناوریهای نوین در دانشگاه تبریز راهاندازی شد.