از زمانی که جایزه را به ژینولا دادن

فرگوسن: به جایزه بهترین بازیکن سال اهمیت نمی‌دهم

فوتبال جزیره امشب یکی دیگر از بازیهای حساس این فصل خود را پیش رو دارد. جدالی که به عنوان یکی از مهیج ترین شهرآوردهای فوتبال شناخته می شود؛ منچستریودنایتد – منچسترسیتی.
کد خبر: ۵۵۲۲۵۰
شهرآورد منچستر؛ مردان فرگوسن آسوده خاطر


این بازی می توانست در ردیف حساس ترین بازی های تاریخ این دو باشگاه قرار بگیرد، اگر فاصله 15 امتیازی قرمزهای الدترافورد از آبی های امارات نشین وجود نداشت. اما حالا دیگر همه اطمینان دارند که در فاصله هشت هفته به پایان لیگ برتر جبران کردن این فاصله از سوی منچسترسیتی کاری غیر ممکن است؛ حتی روبرتو مانچینی، سرمربی سیتی. او در آستانه بازی امشب گفت: ما به هیچ وجه مانند یونایتدها نیستیم. آنها تاریخ بزرگی دارند. برای رسیدن به آنها باید سال‌های سال تلاش کنیم. باید تیم مان را هر سال قدرتمندتر کنیم و باید بازیکنانی بخریم که بتوانند فاصله ما با آنها را پر کنند. بازیکنان بزرگی که بتوانند سطح تیم ما را بالاتر ببرند. نمی‌دانم چقدر می‌توانیم در این زمینه هزینه کنیم ولی برای رسیدن به یونایتدها باید خیلی بیشتر از اینها هزینه کنیم.
پیروزی در این شهرآورد  منچستر یونایتد را به سه امتیازی جام قهرمانی نزدیک می کند. اما فرگوسن از هم اکنون ترجیح می دهد درباره رقیبان تیمش در فصل آینده حرف بزند. سرمربی 71 ساله منچستریونایتد در این باره گفت: منچستر جوانان خوبی دارد و می تواند سال آینده هم مدعی قهرمانی باشد. البته بعضی از بازیکنان ما در حال پیر شدن هستند اما شکی ندارم که بازیکنان جوانی که داریم در فصل آینده هم برای قهرمانی تلاش خواهند کرد. فرگوسن ادامه داد: فصل آینده منچسترسیتی احتمالا خریدهای زیادی خواهد داشت و می‌تواند رقیب جدی برای ما باشد، اما به نظرم چلسی جدی‌ترین رقیب ما در فصل آینده است، حتی اگر ژوزه مورینیو به این تیم نپیوندد.
هرچند نتیجه این بازی تهدید برای صدرنشینی منچستریودنایتد نیست اما قطعا برای منچسترسیتی مهم خواهد بود؛ چراکه سه تیم تاتنهام، آرسنال و چلسی با 57، 56 و 55 امتیاز در تعقیب آبی های منچستر هستند می خواهند بعد از یوناتد عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورند.
بازی امشب که از ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود بازی شماره 165 این دو تیم همشهری است. در 164 بازی گذشته که اولینش سال 1881 برگزار شد 69 بار منچستریونایتد و 45 بار منچسترسیتی پیروز شده اند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها