استارت لیست نهایی رقابتهای جهانی نوجوانان اعلام شد

5 وزنه بردار ایرانی شانس مدال دارند

استارت لیست نهایی سومین دوره مسابقه های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد که طی آن پنج وزنه بردار ایرانی با قرار گرفتن در رده های اول، دوم و سوم اوزان خود از شانس بالای کسب مدال برخوردارند.
کد خبر: ۵۵۲۱۲۸
5 وزنه بردار ایرانی شانس مدال دارند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، به غیر از سیدعلیرصا طاهریان که در گروه C وزن 56 کیلوگرم قرار دارد، سایر نفرات تیم ایران در گروه A اوزان خود هستند.
در وزن 85 کیلوگرم علیرضا دهقان با رکورد ورودی 327 کیلوگرم شانس اول کسب مدال طلا است و 7 گیلوگرم نسبت به نزدیک ترین رقیبش از کشور چین برتری دارد.
در وزن 94 کیلوگرم میلاد رشیدی و امیر حسین فضلی به ترتب با رکوردهای 340 و 333 کیلوگرم بالاتر از دیگر نفرات این وزن در رده های اول و دوم این وزن قرار دارند.
در وزن 94+ کیلوگرم علیرضا سلیمانی با رکورد ورودی 363 قویترین وزنه بردار فوق سنگین است و پیمان جان، دیگر نماینده کشورمان با رکورد ورودیه 335 کیلوگرم در مکان دوم قرار دارد.
در وزن 62 کیلوگرم کیانوش باقری با رکورد ورودی 248 کیلوگرم بعد از وزنه بردارانی از مصر و کره شمالی که رکوردهای ورودی 255 و 253 کیلوگرم را به نام خود نوشته اند در مکان سوم قرار دارد.
در وزن 69 کیلوگرم رامین ولی پور با رکورد ورودی 270 کیلوگرم، هرچند در دسته A قرار دارد اما 11 وزنه بردار را بالای سر خود می بیند. در این وزن بهترین حدنصاب ورودی با 295 کیلوگرم در اختیار وزنه بردار مصری است.
در وزن 56 کیلوگرم نیز سیدعلیرضا طاهریان با رکورد ورودی 205 کیلوگرم در دسته C وزنه می زند و جایی در میان 22 وزنه بردار دسته های A و B وزن خود ندارد. رکورد ورودی نفر اول این وزن 228 کیلوگرم است که به نام وزنه بردارانی از تایلند و رومانی ثبت شده است.
سومین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان طی روزهای 19 تا 24 فروردین ماه سال جاری در تاشکند ازبکستان برگزار می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها