قهرمانی را مفت از دست نمی‌دهیم

نوری: تا فینال با دردسر آمدیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی در رختکن مهدی مهدوی‌کیا را دیدیم گفتم خدایا من و پرسپولیس را شرمنده او نکن.
کد خبر: ۵۵۲۰۶۵
نوری: تا فینال با دردسر آمدیم


محمد نوری در خصوص بازی با داماش که با پیروزی سرخپوشان همراه شد و این تیم به فینال جام حذفی رسید، اظهار داشت: با توجه به شرایط زمین و تجربه‌ای که برای بازی در این زمین داشتیم، همه می‌دانستند که کارمان بسیار سخت است. ما باید اول مقابل تیم داماش قرار می‌گرفتیم و بعد روی زمینی بازی می‌کردیم که شرایط خاص خودش را دارد و بهتر است بیشتر به آن رسیدگی شود چون به نفع خود داماشی‌ها هم هست.
وی افزود: با تمرکز و باهوش بازی کردیم و در دقیقه ابتدایی نیمه دوم با خوردن یک گل غافلگیر شدیم اما ما تجربه این را داریم که فوتبال 90 دقیقه است و خدا را شکر می‌کنم که توانستم برای پرسپولیس تأثیرگذار باشم و نتیجه را در 90دقیقه به تساوی بکشم.
نوری در مورد صحنه گلی که به ثمر رساند به فارس گفت: سعی کردم تا آخرین لحظه پا به توپ بروم تا بهترین نقطه دروازه را برای گلزنی انتخاب کنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و توانستم طوری ضربه بزنم که کاری از دست دروازه‌بان حریف بر نمی‌آمد.وی در خصوص اهدای پیروزی پرسپولیس به روح مادر مهدوی‌کیا نیز گفت: وقتی همگی آقا مهدی را در شرایطی که مادر خود را از دست داده در رختکن دیدیم، جا خوردیم. همان‌جا در دلم به خودم گفتم خدایا من و پرسپولیس را شرمنده مهدوی‌کیا نکن چون دوست داشتیم با این برد به مهدوی‌کیا هدیه دهیم و در غم او خود را شریک بدانیم که خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد حالا نیز به فکر یک خداحافظی باشکوه برای مهدوی‌کیا اسطوره فوتبال ایران هستیم تا با یک برد شیرین در یک جنگ تمام عیار مقابل سپاهان به برتری برسیم. ما حالا که تا اینجا با این همه دردسر آمده‌ایم شک نکنید قهرمانی را نیز مفت از دست نمی‌دهیم.
نوری در خصوص اظهارات گل‌محمدی مبنی بر اینکه او برگ برنده پرسپولیس است، نیز گفت: من همیشه سعی کردم بهترین وظیفه‌ام را در هر تیمی که بوده‌‌ام به نمایش بگذارم. همه بازیکنان پرسپولیس در برد داماش شریک بودند یکدل و هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم. باز هم سعی می‌کنم برگ برنده پرسپولیس و گل‌محمدی باشم. البته با کمک سایرین. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.
وی در پایان یادآور شد: این برد را همچنین جا دارد به تمام هواداران خونگرم پرسپولیس در سراسر ایران که دیشب شاد بودند، تبریک بگویم. بردی شیرین مقابل داماشی بودکه واقعا مقابل ما یک فوتبال زنده و روان را به نمایش گذاشت.باز هم می‌گویم هنوز کارمان تمام نشده و یک بازی حساس مقابل سپاهانی داریم که می‌توان از نقاط ضعف آنها مثل بازی در لیگ بهترین استفاده‌ها را ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
۰
۰
سلام نظر خواصی ندارم!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها