مشهد میزبان خوبی برای فینال جام حذفی است

شیرینی: به اصرار سپاهانی ها مشکوک هستم

بازی های هفته های پایانی لیگ برتر به طور همزمان برگزار می شود

تعیین فینال جام حذفی با نظر سپاهان

دبیر سازمان لیگ فوتبال کشور سه تاریخ نهایی برای برگزاری فینال جام حذفی و دو هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۵۱۷۹۵
تعیین فینال جام حذفی با نظر سپاهان

علی کاظمی  اظهار کرد: در تلاش هستیم زمان دقیق فینال جام حذفی و همینطور هفته 33 و 34 لیگ برتر را طی دو روز آینده مشخص کنیم. منتظریم بازی‌های امروز (شنبه) هم برگزار شود.

وی افزود: در حال حاضر سه تاریخ مناسب برای برگزاری دو هفته پایانی لیگ و فینال جام حذفی در اختیار داریم. با توجه به اینکه هفته سی ودوم لیگ 26 فروردین برگزار می‌شود و تا بازی سوم اردیبهشت سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هشت روز فاصله است، از این رو یکی از این تاریخ‌ها جمعه 30 فروردین است. دو تاریخ دیگر نیز با توجه به برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سوم و دهم اردیبهشت، روزهای یکشنبه 15 و جمعه 20 اردیبهشت است. با بررسی‌های بیشتر و البته گرفتن نظر مسوولان تیم سپاهان با توجه شرایط خاصی که دارد، بازی‌های باقیمانده را در تاریخ‌های فوق نهایی می‌کنیم.

دبیر سازمان لیگ گفت: سپاهان یکی از فینالیست‌های جام حذفی است که در لیگ قهرمانان هم حضور دارد، بنابراین نظر آنها در زمانبندی بازی‌ها مهم است، هرچند این بدان معنا نیست که سازمان لیگ حق و حقوق تیم‌های دیگر را نادیده بگیرد.

وی در واکنش به اینکه اگر فینال جام حذفی 30 فروردین برگزار شود، با توجه به لزوم همزمانی تمامی بازی‌های دو هفته پایانی لیگ، بنابراین وقفه 15 روزه‌ای از 26 فروردین (هفته سی و دوم) تا 10 اردیبهشت (اولین زمان برای هفته سی وسوم) ایجاد می‌شود و همینطور اگر فینال 10 اردیبهشت برگزار شود هم باز از 30 فروردین تا 15 اردیبهشت همین وقفه را خواهیم داشت و بنابراین 20 اردیبهشت مناسب ترین زمان برای برگزاری فینال است، به ایسنا گفت: دیگر شرایط اجتناب ناپذیر است هرچند گفتم که هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و ما در زمانبندی مسابقات حقوق سایر تیم‌های لیگ را هم در نظر می گیریم.

کاظمی با تاکید بر تک بازی بودن فینال جام حذفی، درباره میزبان فینال توضیح داد: اگر دو فینالیست جام حذفی با برگزاری فینال در یک شهر و استادیوم به توافق برسند که هیچ اما اگر نرسند براساس قرعه‌کشی یکی از آنها میزبان این مسابقه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها