انتقاد شدید کاپیتان سابق تیم ملی والیبال؛

نادی : لباس تیم ملی به تن بعضی ها خیلی گشاد است

مرا به چشم یک خیانتکار دیدند!

نادی: با دایی هم همین رفتار شد

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه در مورد دعوت نشدنش به اردوی این تیم نشست دوباره‌ای با خولیو ولاسکو داشت اما هرگز جواب قاطع و قانع کننده‌ای نگرفتم، گفت": به گونه ای با من برخورد شد که انگار خیانت کرده ام و این درست نیست.
کد خبر: ۵۵۱۷۸۳
نادی: با  دایی  هم همین رفتار شد

علیرضا نادی در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه "اردوی دوم تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ جهانی در حال پیگیری است اما شما به این مرحله از اردو هم دعوت نشدید. چرا؟"، اظهارداشت: این سوال را باید از رئیس فدراسیون، سرپرست و سرمربی تیم ملی بپرسید. من هیچ حرفی برای گفتن ندارم.
وی ادامه داد: حرف زدن زیاد باعث کوچک شدن آدم می‌شود اما من واقعا نمی‌دانم به چه صورت باید از خودم دفاع کنم. هنوز دوست دارم در تیم ملی بازی کنم و از همه هم آماده‌تر هستم اما به هر حال ولاسکو سرمربی است و او تصمیم می‌گیرد.
"شما بعد از اعلام فهرست اولیه اردوی تیم ملی و پس از نشستی که با خولیو ولاسکو داشتید، اعلام کردید که وی تاکید داشته حتما از شما در لیگ جهانی استفاده می‌کند پس چرا در اردوی دوم هم جایی نداشتید. اصلا نشست دوباره‌ای با این مربی داشتید"؟
این بازیکن در پاسخ به این پرسش تاکید کرد: بله؛ هفتم فروردین ماه دوباره پیش ولاسکو رفتم و با او جلسه گذاشتم اما او زیر حرف‌هایش زد. ولاسکو در نشستی که قبلا با او داشتم گفته بود حتما در لیگ جهانی از من استفاده می‌کند اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که حرف‌هایش را عوض کرد. من پیش ولاسکو رفتم تا حداقل بفهمم به چه دلیل دعوت نشده‌ام اما او هیچ جواب قاطع و قانع کننده‌ای به من نداد.

نادی تصریح کرد: من به ولاسکو گفتم اینجا ایران است و همیشه در ایران خداحافظی بدی با ورزشکاران می‌شود اما فکر می‌کردم چون شما از یک کشور دیگر آمده‌اید، سیستم دیگری برقرار می‌شود چون شما از کشوری آمده‌اید که بازیکن در سن 35 سالگی برای تیم ملی بازی می‌کند. بنابراین از شما انتظار داشتم برخورد دیگری با من داشته باشید.
ملی‌پوش والیبال ایران که با طرح این سوال که چرا بازیکنی که مثمر ثمر است نباید در تیم ملی بازی کند، گفت: این سوال من از سرمربی تیم ملی بود که البته هیچ جواب منطقی در مورد آن نگرفتم. من از خودم مطمئنم که آماده‌ام و همین برای من کافی است. در مورد آمادگی خیلی هم حرف نمی‌زنم چون کارنامه‌ام مشخص است. من در بازی‌های انتخابی لیگ جهانی مثمرثمرترین بازیکن تیم ملی شدم و در مسابقات جام جهانی هم در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفتم.
این بازیکن خاطرنشان کرد: به هر قیمتی به تیم ملی بر نمی‌گردم. چگونگی کنار گذاشتن من از تیم ملی خنده‌دار بود. در هیچ جای دنیا با ورزشکاران اینگونه برخورد نمی‌شود. می‌توانستند حداقل برای من بازی خداحافظی بگذارند. البته به من می‌گویند از تیم ملی نرفتی اما چرا نباید در لیگ جهانی که خودم یکی از عوامل صعود به آن بودم، بازی کنم. من در گیم اول بازی با مصر هشت دافع مستقیم داشتم. در هر صورت قصد دارم امروز نشستی با رئیس فدراسیون داشته باشم.
"شما می‌گوئید به هر قیمتی حاضر نیستید به تیم ملی باز گردید پس چرا می‌خواهید پس از دو نشست به ولاسکو امروز هم نشستی با داورزنی داشته باشید"؟ نادی در پاسخ به این پرسش به مهر گفت: می‌خواهم بدانم واقعا چه خبر است و چه اتفاقی افتاده که با من اینگونه برخورد می‌شود. دارم اذیت می‌شوم چون مانند آدم‌هایی با من برخورد شده که خیانت کرده‌ است. برخوردی که با من شده درست نیست و این برای ورزش ایران بد است.
وی تاکید کرد: از سال 78 وارد تیم ملی شدم و هفت هشت سال کاپیتان تیم ملی بودم. وقتی 17 ساله بودم به تیم ملی  دعوت شدم و از حیث رکورد دار هستم. آیا دلیل کنار گذاشتنم حضور زیاد در تیم ملی بوده است؟ من 32 ساله هستم اما آیا واقعا سن و سال ملاک بازی کردن است آنهم وقتی در تیم ملی کشورهای دیگر بازیکن 35 ساله هم بازی می‌کند.
علیرضا نادی در پایان گفت: من بازیکنی هستم که مربیان نمی‌توانستند من را یک پوئن هم کنار بگذارند. حالا چه شده که اینگونه من را کنار گذاشته‌اند. اتفاقی که برای من افتاده یک هشدار برای دیگر بازیکنان است. آنها خیلی زرنگ باشند مانند من کنار گذاشته می‌شوند. این هشدار را می‌دهم که اتفاقی که برای من افتاده برای بقیه هم خواهد افتاد و دیگر بازیکنان هم باید منتظر سرنوشت من باشند. با علی دایی هم همینگونه رفتار کردند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها